Tuolla ulkona on nyt aika kuuma. Pitääkö mennä ulos, jos ei halua ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 19:24

Ehdottomasti, ja jos et mene, niin syyllisyyt pittää tuntea, niin kuin minunkin, aina kun on jotain muuta olevinaan tekemist sisäl, sillon kun paistaa ja sit kuin ois aikaa mennä ulos, niin avot, sittenhän ilma on mitä kaahein, hehe...

Lähteet:
näin tää tuntuu meikäläisel menevän:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 15:45

Ei ole pakko jos ei taho. täällä meni aurinko pilveen ja tuli kova tuuli ,lämmintä kyllä on, mutta minä tulin sisälle koneelle, pääsee tuonne pihahommiin huomennakin, ei niitä töitäni siellä kukaan vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:49

Ei kukaan pakoita,jos et kerran halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:49

ei pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:03

Kyllähän se nolottaa jos ei auringon paisteella edes ulkona käy? Minä olen kyllä jo aamulla varhain hoitanut velvollisuuteni kuntoon ja voin puhtaalla ja hyvällä omallatunnolla viettää hyvin antsaitsemaani rauhallista päivänjatkoa viihyisästi ilmastoidussa huoneistossani näpytellen tietsikkaa ja syöden kylmää jäätelöä ja juoden kylmiä jäillä huurettuja drinksuja ( appelsiinimehua ps. tekijän suomennos).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 16:10

Ei mikään pakko. En minäkään parvekkeella kauaa viihtynyt, kun tuli kylmä. +17 ei kovin kuumalle varjossa tunnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 16:18

se on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:18

Eihän tuohon mikä pakko lie.
Työpäivän jälkeen tuossa istuin ja nautiskelin auringosta tunnin verran.
Nyt tulin piipahtamaan täällä ja kohta takaisin ulos.
Ihana kun aurinko paistaa ja on lämmin.
Tuntuu, että virtaa on kuin duracel-pupussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:52

No ei tietenkään pakko.

Enpä taida nyt itsekään mennä, on vähän flunssaa ja äsken kun mittasin oli ruumiinlämpö 36.9...
melkein kuumetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 17:24

Olet varmaan kuullut sanonnan: pakko ei ole kuin köyhän kuolema. Vaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Kyllä se siitä viilenee - usko pois. Minä nautin, aurinko on melkein elinehto meikäläiselle, mitä lämpimämpi sitä parempi. Aahhhh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:30

kyllä tuolla pillas oli aurinkoista,mutta nyt pilviä ja vähän ovat tumman sävyisiäkin...mutta ulos ei pidä mennä jos ei haluu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:55

Pakko ei ole kuin syntyä, maksaa veroja ja kuolla. Paitsi tietysti töihinkin on mentävä, oli sää millainen hyvänsä, jos haluaa saada palkkaa, muuten ei ole pakko ulkoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:10

kyllä helteisiin vielä on matkaa, mene vaan harjoittelemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:15

Eihän sinne ole pakko mennä.Kyllä minä menen ihan innolla ulos kun on lämmin.
Iltapäivällä istuin tyttären piha-terassilla ja joimme päiväkahvit.
Siiä oli niin mukava rupatella. Kevään lämpöisin päivä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:10

Miksi sä pelkäät lämpöä? Etkö ole siellä Egyptissäkin ollut paljon ulkona ja seillähän onkin kämmintä!
Minä olin tänään altaalla monta tuntia ja oli nii hyvä kun sai selälle kunno aurinko kylvyn annettua, sillä pian tääkin riemu loppuu.
Sillä 30.05 olen sitten matkalla sinne pohjolaan ja koskaan ei tiedä koska siellä sa kunnon aurinko kylpyjä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:15

No eihän sinne nyt täydy mennä jos ei siltä tunnu.
Minulla ystävä joka vihaa aurinkoa ja lämpöä, pysyttelee sisällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:30

ei oo kuuma yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:33

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:45

Missä oli kuuma.Olin vesaikon raivauksessa.Piti olla takki päällä.