Travellink - kokemuksia ja kommentteja?

Vertailin hintoja Budapestin matkasta. Travellink.fi näytti löytävän halvimmat lento+hotelli-paketit.
Hinnat olivat jopa PUOLET halvempia kuin matkatoimistoissa. Esim. viikko Budapestin keskustahotellissa kahdelle hengelle matkoineen Hgistä olisi ~900 €.

Onko kenelläkään kokemuksia, tuleeko tähän päälle jotain "yllättäviä" maksuja? Mistä moinen ero voi johtua?

Avainsanat: travellink budapest

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 09:10

Ostin syksyllä Vilnan matka eli lennot ja hotellin kahdelle. Toimi hyvin. Ei aina halvin mutta varma ja hyviä hotelleja riippuen kauoungista. Matkanjärjestäjät kuten Tjäre ja muut häviävät kyllä Travellinkille.
Kaikki maksut näet tilauksestasi eli mitään yllätyksiä ei tule (toimitusmaksut näkyvät varauksessa).
Vahvistus tulee nopeasti sähköpostiisi.

Lisätty: 25.05.2009 - 09:12

Mikäli tarvit lisätietoja, puhelinpalvelu toimii Suomessa, puhelu ei mene jenkkeihin tai muualle eli vastataan suomen kielellä.
Lennot saattavat joskus muuttua mutta se johtuu lentoyhtiöstä eli joku lento voi peruuntua.

Kysyjän kommentti

Matka tuli tilattua. Kiitoksia kommenteista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 15:29

Muuta en siitä firmasta tiedä, kuin että ostin lipun kotimatkaa varten ja oli edullisin tarjous. Hinta minkä ilmoittivat oli kokonais hinta ,eikä tullut lisiä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:45

minulla oli kerran ongelmia paluulennon kanssa,siirty myöhäisemmäksi,,eivät maksaneet mitään korvauksia,, siirrosta aiheutuneisiin kuluihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:46

Kyllä noita nettimatkatoimistoja kannattaa käyttää. Ihan ovat luotettavia, en ole kuullut kenenkään valittavan. Oma apu, paras apu. Miksi matkatoimistoja yleensä edes tarvitaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:51

Ainakin myy edullisia matkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:34

Olen ostanut joskus lentomatkoja Travellinkistä,
ei mitään ylimääräistä tullut, mistä ei sivustolla olisi kerrottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:58

kertaalleen lennot tullut sieltä hankittua, ei ikäviä ylläreitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:35

Olen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:36

Kävimme juuri Roomassa viikon matkalla. Otimme neljän hotellinkin Travellinkiltä ja maksoi liittymälentoineen puolet siitä mitä Aurinkomatkoilla kolmen tähden hotellilla.
Kaikki toimi kuin ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 14:22

Travellink ei välttämättä halvin vaihtoehto, mutta toimii se sekin.
Matkatoimistot alkavat kyllä hiljalleen olla menneen talven lumia...