mika bussi menee lentokentalta helsinkiin yolla

Lisätty: 18.05.2009 - 13:56

helsiinkiin meno aamuyolla

Lisätty: 18.05.2009 - 14:33

minä olen 00.30,eli ei mitään hätää,kerkiän ainakin 1am bussiin,ei ole matkalaukkua haittana

Lisätty: 18.05.2009 - 15:14

katsoin tuosta jumpiksen aikataulu vinkistä menee myös tikkurilaan,kyyti hommat minulla nyt kunnossa

Avainsanat: bussi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 14:15

On huono aika saapua Helsinkiin. Eikö lentoyhtiöllä ole lennolta kuljetusta?
Tulin Gran Canarialta joulukuussa ja lento oli myöhässä joten klo 1.00 oli lähtenyt viimeinen bussi Helsinkiin ja seuraava lähti klo 5.00 joten notkuin kahvilassa sen aikaa lehtiä lueskellen.
Lähi hotelleihin ja parkkipaikoille oli kuljetus saapuvilta koneilta. Juna länteen lähti Hgistä klo 6 joten hyvin kävi.
Nyt näkyy 615 bussi kulkevan illan viimeinen klo 2.05 ja aamun ensimmäinen klo 5.35

Lähteet:
aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/s615.html

Kysyjän kommentti

tästä vastauksesta sain tarvitsemani tiedon,kiitoksia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 14:55

Oletko selvittänyt, menisikö bussia Tikkurilan asemalle ? Sieltä menee junia Helsinkiin vielä tuohon aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:54

Tunnin välein niitä kulkee pitkin yötä.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:56

muutenhan niitä busseja menee mukavasti, ainoastaan tuo paussi 2 ja puoli kuuden välillä, eli kuljetus varmaan löytyy sen ilman sen kummempia odotuksia

________

ihmettelen vaan kuinka myrkyssä tuo Gristalli on ollut kun luulee nähneensä aavebussejakin, et sunkaan niillä vielä matkustanutkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:15

Pari kertaa olen tullut sieltä kimppataksilla, kaikki pääsivät juuri sinne minne halusivat, oli tilataksi johon mahtui ainakin kahdeksan henkilöä ja kapsäkit päälle.

Taas kerran jos uskotaan tuon yhden ohjeita istutaan muutama tunti ja odotetaan bussia, ehtii tuliaisjuomat katoamaan parempiin kurkkuihin. Merkillisiä vastauksia kerta toisensa jälkeen, täysin järjettömiä ja jopa edesvastuuttomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 20:26

Tämäkin ihmettelee ohjeita,ei ainakaan Helsinkiin ehkä jonkun länsi-Suomen kaupungin lentoasemalta pääsee keskustaan?
Lentoaseman "kimppataksit" ainakin yellowcabit kuljettaneet meikäläisen (muistaakseni ja myrkyssä ;-)) 20-25€lla kotiovelle.Finskin bussit kulkee nekin johonkin aikoihin,mutta "tuskin" läpi yön.