Isä antoi alaikäiselle pojalleen lahjaksi prostituoidun

oliko tuomio mielestänne oikea?rnrnwww.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.../05/878972

Avainsanat: poikuus pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 14:02

oikeus ei tuominnut,jatti tuomitsematta..oishan tuo poika voinut olla vahan vanhempi

Kysyjän kommentti

Lähinnä oikea vastaus kysymykseen; oliko tuomio oikea? (Mielestäni en pyytänyt tuomitsemaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 11:40

Kaikenlaisia isiä Englannissa, mutta on niitä sekopäitä Suomessankin ! Tuohan on sairasta, ei muka yrittänyt vahingoittaa poikaansa ? Seksikö nyt on tärkein asia tuonikäiselle koettavaksi, ja vielä kaupallinen seksi ilman minkäänlaista kiintymyksen tunnetta vastakkaiseen sukupuoleen. Entä jos poikaa ei edes kiinnosta naiset ? Oliko isä ottanut sen huomioon ? Ei yhtään ihme, että noin kylmän isän poika ei ole löytänyt itselleen ikäistään tyttöä, jonka kanssa olisi voinut aloittaa seurustelun kauniilla pohjalla. Pidempi tuomio vaan isälle, lapsen huostaanotto tai jotain turvaa tulevaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:45

ällöttävää!!! ei sovi kyllä isäksi tuollainen mies..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:49

Tosi kamalaa laittaa joku tollainen lahja. joo ei kyllä tosiaan ole mikään isä joka lapselleen tollaisen lahjan antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 13:16

Siinä isä teki kyllä tosi pahan virheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:52

Melko sairasta kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:33

No aivan käsittämätön juttu, ei tulisi mieleenikään laittaa poikaani tuollaiseen hommaan.
No junia on monia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 15:57

Kuvottava isä, en muuta voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:52

Oksettavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:18

No johan on..hirvittvävää