mitä ``as`` tarkoitta, esim as milan, as rooma

Avainsanat: mitä ``as`` tarkoitta esim as milan as rooma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.05.2008 - 21:28

ei tollasii as rooma varmaa oo mut jos on esim joku lieto as ni se tarkottaa liedon asemaa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2008 - 21:54

Athletico Sportivo , eli joidenkin urheiluseurojen (lähinnä viisiin futis-jengien) nimissä tällainen as löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2008 - 19:26

Tarkennanpa vähän. Nuo seurat ovat ac Milan ja ac Rooma, ja ac tarkoittaa "athletico club".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2008 - 19:04

Tarkennetaanpa vähän. Nuo seurat ovat ac milan ja as roma , ac tarkoittaa associazione calcio.