Miten saisin tehtyä mihelleni sähköposti osoitteen tähän hotmailiin itselläni se toimii loistavasti.

Avainsanat: sähköposti osoite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 08:55

Rekisteröit hänet hotmailiin, tai sitten luot hänelle profiilin windows-liveen:
account.live.com/helpcentral...?mkt=FI-FI

fi.msn.com/
- teet samalla tavalla kuin teit oman sähköpostin

Täälläkin ohje:
login.live.com/hp.srf?lc=103..._PP%2C1035

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 08:48

Sun täytyy jakaa se kone kahtia,siellä tietostossa sen voi jakaa toiselle käyttäjälle,Sitten onnistuu parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 10:00

Pyydä jotain nuorempaa luomaan se hänelle. Nuoret osaavat paljon enemmän tietokoneen käyttöä kuin esim. meikäläisen ikäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:07

Mie suosittelisin tekemään samoin kuin itsellesikin olet tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:52

Samalla tavalla se luonnistuu hänelle kuin aiemmin itsellesikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:57

Rekisteröi hänet hotmailiin,niiin hän saa oman sähköpostiosoitteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:03

Täältä saat hyvät ohjeet:
www.pksotu.fi/kathy-toiminta...otmail.pdf