Mikä vaivaa soneran sähköpostissa,kun kirjaudun sinne,se aikakatkaistaan heti,toisella yrittämällä pääsee sisään.

Outo posti.

Avainsanat: sähköposti sonera.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 08:52

Siellä tehdään tänään huoltotöitä, joten häiriöitä saattaa esiintyä. Niin luki eilen viestissä, joka omalla sivullani luki.

Kysyjän kommentti

Tässä vähän lisää lohtua,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 08:48

Ei siinä ollut mitään vaivaa, tarkistin juuri napsun viestit!

Lisätty: 18.05.2009 - 09:09

On Soneralla ollut huototöitä klo 00-4.00, minä nukuin silloin kun ei tarvitse pentuja ruokkia.

Lähteet:
gmail.com, www.sonera.fi/Asiakastuki/H%...tiedotteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:50

Hanki gmail toimii,tai hotmail.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 09:38

Palaa tarpeeksi takaisin päin, eli hae sivusto aina kokonaan uudestaan, niin pääset eteenpäin. Muuten menee jonnekin error-osastolle. Kyllä Sonera yleensä on toiminut ihan riittävän hyvin, ei sen takia tarvitse osoitettaan vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:58

Jotain pientä säätelyä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:11

Sähköpostipalvelin on ollut pois käytöstä. Huoltotyöt, päivitykset, uusi palvelin tai käyttäjiä samaanaikaisesti liikaa aiheuttavat katkoksia.

Teoriassa jos kaikki käyttäjät lähettävät miljoonasosa sekunnin tarkkuudella samaan aikaan sähköpostinsa palvelin jumiutuu hetkeksi ja kenenkään viestit eivät lähde minnekään. Siis mahdollista vain teoriassa ei käytännössä.