onko täällä napsussa ketään ketä on musiikkiluokalla tai on ollu. koska ite meen VANTAAN! mikkolan kouluun

Lisätty: 18.05.2009 - 08:11

musaluokalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 09:18

No voi voi ! Olen itse ollut valitsemassa ensimmäiset oppilaat Mikkolan koulun musiikkiluokalle. Luokan opettajana oli silloin Aino Hagner. Koulun rehtorina oli Heikki Yli-Kojola. Musiikkiluokilla on aina hauska meininki. Saat paitsi laulaa paljon, niin tanssia, oppia nuotit, soittaa ja esiintyä. Olisin itsekin aikoinani halunnut musiikkiluokalle, mutta sellainen perustettiin Helsinkiin vasta minua seuraavalle ikäluokalle. Minua on aina harmittanut tuo seikka. Olisin nauttinut musiikkiluokalla olemisesta. En mielestäni oppinut koulun musiikintunneilla mitään, mitä en olisi jo osannut pianotunneilla. Opetinkin luokkatovereitani nuoteissa ja muissa musiikkiin liittyvissä asioissa.Musiikkiluokkalaisuudesta on paljon iloa koulupäivään. Luokkahenki kehittyy hyväksi, tehdään matkoja, esiinnytään yhdessä, ja mikä parasta, musiikkiluokkalaisten vanhemmat ovat selvästi aktiivisempia kuin keskivertovanhemmat muilla luokilla.

Lisätty: 18.05.2009 - 14:56

Ei se etunimi ollutkaan Heikki vaan Antti ! Anteeksi Antti, että muisti pätkii !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 08:38

Minä olen ollut, mutta siitä on niiiiiin kauan, että tuskin muistan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:01

onnea koulutapaleelle,tule oikein maestrona takaisin.