Mitä aijotte tänään tehdä?

Minä alan menemään töihin ja sitten jonnekkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 08:12

Kouluun, vaikka flunssa vaivaa taas.

Saa nähdä mitä päivällä jaksan tehdä vai jaksanko mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 07:29

Pihalle vähän töitä tekemään, on rikkaruohoja vähän joita kitken pois. Näyttää tulevan taas hieno päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 07:36

kouluun ja opiskella tuleviin kokeisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 07:56

Käyn hammas lääkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 08:02

Kotona käpehtien tämä päivä kai menee. Ja vähän ulkoillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:04

Aika menee aatellessa, päivä päätä käännellessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:10

Pihahommia taidan tehdä, on niin kaunis ilma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:36

Päivällä töitä, illalla ikkunanpesua, pihahommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:38

kohta lähden turuntorille, kampaajalle ja sitten fiininä maalaaman aitoja taas, joskos se urakka kohta loppuis, niin ja kukkia laittelen purkkeihin , ja taimia koulin , että pihalla ollaan tänäänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 09:22

Juuri nyt keitän aamupuuroa, laitoin haudekattilaan, että saan tässä välissä vähän napsutella. Pihalla on niin paljon tekemistä, että en tiedä mistä aloittaisin. Sitten on tuo yksi "romukomero", jonka saatan siivota. Vaikka tämä asunto ei ole ollenkaan isonlainen, niin joka nurkkaan on keräytynyt jotain, jonka paikka ei ole siinä. Kyllä kodinhoito vie aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 10:16

Lähden pyöräilemään noin 25 km lenkin ja ehkä käyn pitza Buffassa syömässä niin paljon pitzaa että pyörin takaisin kotiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 10:33

Kunhan saan tämän harrastukseni käytyä läpi ja palkalliset pakolliset tehtyä, lähden etsimään viimeiset maahanlaitettavat tuolta kaupungilta. Ulkona on ensimmäinen kesältä tuntuva päivä. Nyt on +14,8 varjossa. Nautinnollista päivää teille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 10:58

tänään taas kotitöitä teen. ruokaa kohta vain itselleni tällä kertaa valmistan.ulkoilla pitäs taas. mutta silmä turpos eilisen jälkeen kait joku ulkona teki allerkian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:03

Aamupäivällä kaupungille shoppailemaan,loppupäivä työpapereita lueskellen.Välillä tietysti Napsussa.Saa aivonystyrät virikkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:08

Nyt kun tähän aikaan kirjoitan, niin täytyy kertoa mitä olen jo tehnyt: klo 6.50 työpaikalla ja aherrus alkoi tai piti siis alkaa, mutta olikin tullut koneelle/ohjelmaan (jälleen) versionvaihto, joten tilttaili kaikkien koneet ja siinä meni tunti ihan hukkaan, (etten sanoisi suteen), no sitten pitikin kiiruusti kiriä aikataulua kiinni, kun nuot ryökäleet alkoivat taas pelata, ja 15.30 noiiiin..kotona kaupan kautta, kun ei sieltä muuta tarvinnut ostaa tänään kuin sellasii valkosii pötkylöit, jois kellertävä alaosa:), nyt hetkosen napsuttelen, ja TV auki, jota kuuntelen toisella silmällä, hih... ja pihal pitäis käydä keräämäs nuot rikkaruohokasat pois, jotka viikonloppuna kitkin kukkapenkeist:(, ja sitten ei muuta kuin potsloijaa, jot jaksaa taas huomisen töis...
Jotta, minne jonnekin ite sit aittelin lähtee??:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:45

Töissä tuli päivä oltua.
Työpäivän jälkeen istuin rantaterassilla tunnin verran nauttien kesäisestä säästä,
lämmintä 18 astetta.
Mukava sää verrattuna aamun 0.7 lukemiin.
Nyt napsuilen jonkun aikaa ja sit takaisin ulos ottamaan valohoitoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:59

Kattoo telkkaria (kello on jo 19)