Kyllä meistä huolta pidetään täälläkin tuon ylläpidon ansiosta, vai mitä olette mieltä?

Ensinnäkin kiitos sinulle joka valitsit vastaukseni parhaaksi siinä jokikalastuskysymyksessä. Selasin vielä ne muut vastaukset lävitse ja huomasin, että se minuun kohdistettu vastaus oli poistettu. Kiitos siitä ylläpidolle.

Lisätty: 17.05.2009 - 23:03

Nyt onkin oiva hetki todeta, että kyllä te napsulaisetkin pidätte toisistanne huolta. Sain sen tuta sen ongelmakysymykseni kohdalla. Tukeminen ja lämpimät sanat auttavat jaksamaan ja kestämään paremmin niin täällä kuin myös tämän ulkopuolellakin.

Lisätty: 18.05.2009 - 19:05

Ja huomasin että vastaukseni oli poistettu kun vastasin mielipiteelläni sotapelikysymykseen. Valvoja valvoo...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 01:03

Napsu on ollut tähän asti asiallisin keskustelupalsta, jossa jokainen on omana persoonanaan asiallisesti. Hyvä vaan kun valvotaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 22:42

Hyvä asia, erään tietyn nimimerkin edelliseltä kopioimat vastaukset saisi poistaa joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:49

on tuo ylläpito kyllä kiva , kun kuulee meitin toiveitakin ja tekee myöskin asialle jotain..kiitos siitä...jos joku täällä kopsaa toisten vastauksia, niin minusta sellainen tyyppi pitää poistaa kokonaan napsusta, tuohan on törkeetä, eikä siten käytä omia aivoelimiään siinä tapaukses laisinkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 22:51

Toivottavasti pidetään sikäli mikäli nyt aikuisissa on huolehtimista. Jo yksi anonyymi hyökkäsi heti kimppuuni, kun olin lukenut väärin hänen kysymyksensä. Nyt lopetin kokonaan anonyymeille vastaamisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:59

Ihan hyvä että on ylläpito. Olen huomannut saman että anonyymit vlillä naljailevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:13

Ylläpidolle kiitos siitä, että tällä palstalla ei ole ikäviä kirjoituksia. Kyllähän niitä häiriintyneitä ja sairaita liikkuu tälläkin foorumilla, mutta usein eivät pääse meitin juttuihin herjoja kirjoittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:16

Kyllähän sitä kaverista on huolta pidettävä ja nyt kun alamme tietää ketkä täällä vastailee ja sellainen sana poistuu vastauksista kuin anonyymi ,niihn silloinhan meillä onkin tieto toisistamme.
Valitettavasti on vain erittäin hyviä ääniä sammunut ja siitä minulla on surku, sillä heidän kommentinsa olivat hyvin järkeviä!
Hyvää napsu kesää kaikille, muuttolintukin palaa kotikonnuille parin viikon päästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:29

Niin sehän on yksi ylläpidon tehtävistä, muuten "mopo karkaa käsistä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:38

kansan ääntä on kuultu ...

Lisätty: 19.05.2009 - 00:56

Gristallille sopiva paineenalennusventtiili:

keskustelu.suomi24.fi/show.f...0000000002

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:46

Se tässä palstassa niin hyvää onkin, että täällä ollaan ystävällisiä ja kohteliaita.
Siksi kai minäkin täällä olen ollut niin paljon, että täältä saa hyvän mielen ja se antaa energiaa, vaikka ei isompia murheita olisikaan.
Kaikkea hyvää sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:47

eihän nämä toimet kaikkeen harmiin pure, mutta selkeyttää varmaan ja turha provosointi vähenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:18

Hyvä kun on tosiaan ylläpito, ei mene ihan höpöksi niin kuin jossain suomi24...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:16

Joo hyvä on tosiaan yllä pito ei ole minulla valittamista. on hyvä että huolta pidetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:41

On se hyvä,että on joku joka välitää......Mielestäni olisi oikeus ja kohtuus,jos ylläpitokin laittaisi naamansa tähän sivustoon ja lisäksi vielä sellainen toiminto päälle,että jos oikein ottaa päähän,saisi ylläpidon naamoja tökätä jollakin.Viikon lopuksi tökkäykset sitten laskettaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:51

Niin meitä valvotaan, se on hyvä se.
En kylläkään pidä tuosta Gristallin tökkimis jutusta.
Jos ottaa päähän niin sen voi varmaan hoitaa muullakin tavalla kuin tökkimällä epämiellyttäviä naamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:56

Jees jees. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:21

Kyllä vain!