Rekisteröityminen tullut vihdoin pakolliseksi jotta voi kommentoida kysymyksiä. Hyvä vai huono asia?

Lisätty: 17.05.2009 - 22:19

Kysyä voi anonyymisti, mutta sekin vaatii rekisteröinnin siitä huolimatta. Kysymystä lähettäessä laittaa rastin oikeaan kohtaan niin nimimerkki ei näy mutta itse ei voi vastata omaan kysymykseen. ON VOIMASSA JO NYT!

Lisätty: 17.05.2009 - 22:30

Kissanainen.
Juurihan kerroin että OMAAN KYSYMYKSEEN EI VOI VASTATA!!
Lue kysymys huolella ennenkuin vastaat, kiitos.

Avainsanat: rekisteröityminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 07:40

Se on hyvä asia kun ajattelin että heivaan koko napsun, minähän jatkan täällä nyt.

Kysyjän kommentti

Ytimekäs ja hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 22:14

milloinkas se astuu voimaan, kun ei sinulla ainakaan ole nimimerkiä....

Lisätty: 17.05.2009 - 22:27

sitten onkin hyvä asia, että ei pysty vastailee, pysyy tämäkin sivu fiksuna..kiitos ilmoituksesta, mutta tule sinäkin napsutteleen nimimerkilläsi tänne meidän iloksemme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 22:15

Mutta näemmä edelleen saa olla anonyyminä, niinkö. Ei minun mielestä muuta asiaa miksikään.

Lisätty: 17.05.2009 - 22:19

Tai ehkä sittenkin. Nyt sen anonyymin takana on sähköpostiosoite vaikka anonyyminä vastaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:15

Eipä se nyt taida asiaa mitenkää muuttaa.Kuitenki voi kysyä anonyymisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:22

Anonyymina kysymisen vielä ymmärrän jos ei oikein kehtaa jotain asiaa tiedustella mutta vastaamismahdollisuus anonyymisti on hyvä, että poistettiin. Ja näinhän se on muillakin palstoilla, jotka eivät ole niitä huu haa -palstoja... joihin tämä EI ehdottomasti kuulu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 22:26

Anonyymisti voi kysyä nimimerkkikin, joten siinä mielessä asiaan ei ole tullut muutosta. Mutta se anonyymi, joka käyttäytyy törkeästi on helpompi jäljittää, kun rekisteröityminen on pakollista. En tiedä vaikuttaako loppujen lopuksi mitenkään tähän kirjoitteluun ja asiassa pysymiseen. Mutta se on väärin, että edelleenkin pystyy vastaamaan omaan kysymykseensä.

Lisätty: 17.05.2009 - 22:46

Oletpas herkkänahkainen, kun heti ärhentelet. Olet varmaan joskus itsekin lukenut jonkun asian väärin. Sorry vaan. En vastaa enää anonyymien kysymyksiin, sieltähän saa heti nokilleen, jos erehtyy lukemaan väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:26

hieno juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:27

Samaa mieltä Arnipopan kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:10

Anonyymiys on joissakin tilanteissa hyväksyttävää, esim. jos asia on jotenkin arkaluontoinen ja on mahdollisuus asiasisällön perusteella jäljittää kysyjä. Näinhän on esim. Hesarin yleisönosastossa. Muuten en hyväksy anonyymiyttä tällaisella palstalla, jossa voi käyttää nimimerkkiä. En itse asiassa ymmärrä, miksi jokainen ei voisi keksiä itselleen nimimerkkiä ja "leikkiä" sen varjossa. Kertokaa minulle, anonyymit, miksi ette toimi näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:11

Kiitos ylläpidolle ja toivottavasti kaikki tassantuu ja saamme rauhan muutamista sora äänistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:44

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:19

Hyvä ja tervetullut uudistus.
Anonyyminä on hyvä saada kysyä arkaluonteisista asioista, mutta niihin pitäisi myös saada vastata anonyyminä. Asiattomia vastauksia ei tulisi, sillä vastaaja olisi kuitenkin joku meistä rekisteröityneistä. Jos tulisi, niin ylläpito voisi antaa bannin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:39

kansan ääntä on kuultu... eikös sitä yleensä pidetä hyvänä asiana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:40

Hyvä jos näin on vihdoinkin. Minun mielestä anonyymiä ei tälläisella rekistöröitymisen vaatimalla keskustelu palstalla tarvittaisi ollenkaan. Nimimerkki suojaa jo intiimiltä asioilta. Kun kysyy asiaa nimimerkillä ja myös vastaa tietää kenen kanssa milloinkin keskustelee. Anonyymi vain sotkee vastauksia. Selkeyttä asiaan, että ei mene "puurot ja vellit sekaisin", sillä kohta tällä palstalla ei ole kuin anonyymejä keskustelemassa keskenään ja ketä se mahtaisi kiinnostaa? Varmaankin niitä anonyymejä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:48

eihän nämä toimet kaikkeen harmiin pure, mutta selkeyttää varmaan ja turha provosointi vähenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 03:11

Selkeyttää asioita suuresti. Hyvä suunta ylläpidolla! Päivitykset tehdään kokemusten ja mielipiteiden kautta. Mikään ei ole valmista ja siksi päivitellään. Esimerkkejä löytyy päivittäin.

Lisätty: 18.05.2009 - 04:12

HUUTAA
Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen mielletään netissä huutamiseksi, joten se ei ole kohteliasta.
Asia koskee mielestäni kaikkia.

Lähteet:
Olen tekemässä omaa päivitystä 50>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 07:37

hyvä juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:20

Tosi hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 09:05

Muuttuiko mikään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:45

Hyvähä asia se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:55

Mielestäni huono juttu, pitäisi satunnaistenkin saada tietoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:11

Käsitin tämän näin, että kysyä voi anoyyminä, mutta rekisteröitynä, jolloin voidaan ylläpidon taholta myös poistaa nämä mahd. provosoivat kysymykset/vastaukset yms. kommentit muitten vastauksiin/poistaa em. anonyymi Napsusta, joissa ei ole kysyjän vastaukseen lainkaan vastausta, jne.

Lisätty: 18.05.2009 - 21:49

Ai vastaus meinas täs innostuksissain unohtua: Jesss jyvä asia.....

Lähteet:
voin olla väärässäkin:(