Onko täällä napsun etusivu uusittu?Minusta näytti siltä että oli jotain uutta.

Avainsanat: napsun etusivu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 21:15

Päivitys heil oli ainakin menossa tossa klo 11-12 paikkeil (kun yritin napsukavereille kirjootella sillon, vaan en päässynnä tätä sit tekemäänkään), ainakin mitä huomasin etusivul, jotta nuo suosituimmat matkakoheet oli tullunna näkyville/tyrkyl:), muuta tullunna??

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä hyvästä vastauksesta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 21:13

Aamulla päivitettiin sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:15

oiskos nuo suosikki ulkomaan kohteet tulleet uudeksi osioksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:16

joo tuli noita sposoreiden linkkejä tuonne etusivun alaosaan, matkatarjontaa entistä helpommin käsille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:22

Koko ajan tietoja sivuille päivitetään. Esimerkiksi viimeinen urheilutieto on tullut:
HS - Urheilu 17.05.2009 20:13

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 21:28

Aamupäivällä oli päivitys. Yritin pariinkiin otteeseen päästä sivuille, mutta ei onnistunut silloin. Matkoja on etusivulle ilmestynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:35

aamulla sivustoa päivitettiin että kyllä varmaan on

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 21:54

Ja se muutos on tainnut tapahtua muutenkin, etteivät anonyymit pääsekkään ihan noin vain tänne. Lennu oli yrittänyt, mutta ei päässyt kirjoittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:22

Rekisteröityminen pakollista, niin kuin kaikissa muissakin foorumeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:23

Kenttien paikkaa on näköjään muutettu. Kakki oleellinen on kuitenkin yhtä selvästi näkyvillä. Harvoin käyn etusivulla, kun on nuo linkit suoraan tänne vastauksiin. Nyt kun en ole ajatellut matkustaa minnekään, niin ei tule katsottua muitakaan sivuja. Kerään pisteitä vimmattua vauhtia, kohta olen professori minäkin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 01:27

Mukava huomata, että kehitystä on tapahtunut.
Tämä on ainoa foorumi, minkä olen katsonut rekisteröitymisen arvoiseksi ja aina vain paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:49

On taidettu päivittää,on niin kiire aina päästä vastailemaan,ettei sellaista pikku juttua tule huomanneeksi.