Neuvokaa taas ongelmaista naista, joka ihmettelee miten te saatte tuotua jonkin aikaisemman kysymyksen vastauksen uuteen kysym.?

Siis jo haluan antaa vastaukseksi jo aiemmassa kysymyksessä olevan vastauksen.
Löydän ominaisuuksista osoitteen ja kysymyksen numeron, mutta sitten menee sormi suuhun.

Lisätty: 17.05.2009 - 18:59

Tarkennan vielä mitä tarkoitan: äskeiseen gristallin kysymykseen vähäviisas oli hakenut osoitteen kysymyksestä joka sivusi hänen kysymystään. Sitä minä haen. Eli miten saan viitattua ihan kenen vaan esittämään kysymykseen ja siihen liittyviin vastauksiin.

Lisätty: 17.05.2009 - 19:51

KIITOS. ONGELMA RATKESI! Kiitos vähäviisas - sinulla on kyllä väärä nimi - metsästin sitä tuolta alareunasta, mutta se paholainen aina karkasi kun pääsin lähelle. Yläkerran osoite pysyi paikallaan ja antoi lassota itsensä.

Lisätty: 18.05.2009 - 11:05

Kiitos Onttopohjaoy, muut kopioinnit kyllä taidankin, mutta en vain hoksannut että tämä kopioidaan tuolta ylhäältä. Mutta kiitos neuvosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 19:26

Heipsan, jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein, niin seuraavasti se menee

- klikkaat sen vanhan kysymyksen (johon haluat viitata) auki
- kopioit (copy) sieltä sivun yläreunasta sen osoitteen
(esim. www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13805 )
- liität (paste) tämän vastaukseesi sopivalle kohdalle

ja siinä se koko juttu,

ps. kysy vaan jos tarkoititkin jotain muuta

Kysyjän kommentti

Kiitos, eväilläsi onnistuin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 18:44

eikö ne sivut aukee , kun laitat sivuja , siis noista numeroista taaksepäin ja sinun oma napsu sivultasi näet kaikkiin ne sivut joissa olet vastannut ja mitä olet kysellyt...siis oikealta lokkaa oma napsu ...sinisestä palkista ylhäältä oikealta...ja kun rullaat tämän sivun alas , niin sielä on sivuja ja numeroita katsoppa sieltä joskos löytyy jotain...

Lisätty: 17.05.2009 - 19:05

kopioi se juttu ja liitä siihen sivuun mihin haluat, ihan samalla lailla , kuin minkä tahansa linkin laitat..elikä värjää siniseksi ja klikkaa kopio , siirä se sitten siihen juttuun ja sit liitä...onnistuisiks sit noin jos nyt taas muistan oikein et se menis noin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 01:09

Vähäviisaan vastaus on oikein.

Muutenkin voit kopioida ihan missä vain esim. klikkaat hiirellä ruudulla olevan kohdan alkua minkä haluat kopioida->näppäimistöltä komento CTRL+A tai maalaat hiirellä vasen painike alhaalla vetämällä alueen ja valisemasi alue muuttuu siniseksi ->näppäimistöltä komento CTRL+C alue kopioidaan leikepöydälle tietokoneen muistiin. Nyt voit seikkailla ihan missä vaan, availla ohjelmia ja alue on koneen muistissa. Kun haluat esimerkiksi viedä kopioimasi alueen vaikka Wordiin, avaat ohjelman ja haluamasi tiedoston auki. klikkaat hiirellä avoinna olevaan dokumentin kohtaan johon haluat alueesi liitettäväksi ja ->näppäimistöltä komento CTRL+V liittää alueen haluamaasi paikkaan. Tallenna tiedostosi ennen ohjelman sulkemista.