Mitenkäs viikonloppu on mennyt?

Itse olin avomieheni kanssa ystäväpariskuntamme luona kylässä katsomassa heidän uutta perheenjäsentään. Vaikka emme ole vielä suunnitelleet perheenperustamista, kyllä siinä vähän äidilliset tunteet heräsivät. Onhan noi pienokaiset suloisia, vaikka onhan niissä työtä ja vastuutakin...

Lisätty: 17.05.2009 - 17:20

Arnipoppa, joo on kai se toisaalta hienoa, että on vielä lasten teko edessä, mutta toisaalta koen jo pientä iän tuomaa painetta siitä, että kohta ne lapset on pakko tehdä, jos niitä aikoo tehdä. En kuitenkaan vielä haluaisi, kun tuntuu että olisi mukavaa vielä olla vapaa, mutta kun vanhempana ei ehkä lapsia enää saakaan, joten paineet kasvaa iän myötä. Olisinpa muutaman vuoden nuorempi, niin olisi enemmän aikaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 16:51

Minun viikonloppuni ovat aina vauhdikkaampia kuin arkipäivät. Lauantaina tapasin vanhoja työkavereitani vuosijuhlapäivien merkeissä, oli oikein rattoisaa todeta, että mikään ei ole vuosien varrella muuttunut. Juhlien jälkeen pakkasin koiran ja tietokoneen autoon ja lähdin tänne maalle . Mukaani otin myös yhden ystävättäreni esitelläkseni hänelle myytävää asuntoa täältä. Kotona odotti sitten puolisoni, ja kohta tuli poikani perheensä kanssa. Illalla katselimme sitten Euroviisut, ja kun tulos näytti selvältä, menin nukkumaan. Aamulla jatkoimme seurustelua, lapsenhoitoa. ulkoilua, ruoanlaittoa ja sen jälkeen vieras saatettiin asemalle. Nyt olenkin täällä kahden koiran kanssa, pitäisi lähteä vielä maatöihin. Katsotaan. Ohjelmaa on ollut aika runsaasti.
Hyvää viikonlopun loppua kaikille napsulaisille. Ja hyvää työpäivää huomenna niille, joille se on ajankohtaista !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 15:20

Kiiitos kysymästä,oikein hyvin on mennyt.Kaikenlaista pientä touhua,mutta ei mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 15:21

Hüvin. Meille tuli uus koiranpentu. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:24

eilen ja tänään rantaelämää pattayan rannoilla,,mukava viettää kaunista päivää kun ei ole turisteja,haitalle asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:28

kiitos ihan hyvin on viikon loppu mennyt. ulkoillessa sekä pyykkiä pestessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:32

Kiitos,mukavasti.Ilma on ollut mitä mainioin joten paljon ollaan ulkoiltu ja nautittu lähestyvästä kesästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:47

Erinomaisesti. Vapauduin juuri ipystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:13

Kiitos, mukavasti. Aivan mahtava sää. Aurinko paistanut koko vkonlopun.
Siivoamista ja pyykkäämistä, mutta pihatöitä on miehen kanssa tehty kumpanakin päivänä.
Ei orjanlailla, välillä istuen rannassa ja nauttien linnun laulusta ja auringosta.
Ja tietysti välillä joutaa myös napsuilemaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:14

Loistavasti kiitos samoin,eilen illalla olin konsertissa Hgin Hartwall Arenalla,oli Jean Michel Jarre,mun suuri idoli,viimeksi oli Suomessa -97,elikkä oli jo aikakin,tämmösen fanin mielestä ja monen muun ,-).Tänään paistattelin päivää suojaisessa paikassa yhden ystävän sirtolapuutarhamöksällä ja päiväkahvilla.Nyt meinaan mennä mittailemaan penkkejä tai lavoja pikkupalstalleni,kun tuli syötyä itsetehtyä nokkoskeitto ja masu täynnä.Kaikille napsulaisille mukavaa päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:33

kiitoksia kysymästä....petsiä laittanut aitoihin , no tuota jo tehnyt monta päivää, mutta kun niitä pintoja on niin paljon, nyt just kahvilla ....ilta sitten tv, ääressä...täälläkin aivan mahtavat kelit, mutta keskiviikkona tuleekin jo vettä taas, ilmoitti sää ennuste turuntienoolle..sitten onkin mukavat kelit siivota ym kotihommia askarrella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:34

Puutarha töitä olen tehnyt oikein urakalla, mutta on niin upeat ilmat ollut, päivettynyt olen myös hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:51

Upeasta kesäsäästä nauttien on mennyt, kiitos kysymästä. Tuntui lähes haikealta kuulla, että sinulla on vielä lastenteko edessä. Kyllä se on raskasta ja vastuullista puuhaa mutta ehdottomasti sen arvoista. Ja yhden lapsen äitinä olen kyllä sitä mieltä että sisaruksia olla pitää, ainakin yksi. Harmittelen, etten sitä aikanaan ymmärtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 17:21

ihan hyvin.. turhan nopeesti vaan..käynyt puntilla, katsonut koripalloa, ja ollut koneella.. eilen otin hiukan aurinkoakin (topissa ja sortseissa JEE)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 18:43

Päiväsellä käytiin katiskat katsomassa mökillä ja samalla haravoitiin. Laitoin lamput maahan ja nostelin ökkömönkiäiset piristämään kivikkomaisemaa. Viimeinen tunti on mennyt päivän vastauksia lukiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 19:41

Kyllä se on hyvin mennyt. Eilen oli kummityttö hoidossa ja valettiin liiterin pohja. Illalla seurailtiin euroviisuja. Tänään oltiin nurmijärvellä katsomassa ralli sprinttiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:05

Oikein hyvin sujunut. Vieraita käynyt eilen ja tänäänkin. Ruokia laitellessa ja kahvitellessa. Tänään ehdimme jo pyörälenkille. Ajeltiin semmoset 25 km ja käytiin dementiakodissa hakemassa yksi vanhus ulos pienelle pyörätuolilenkille. Kissaamme etsittiin ja vietiin ilmoitus siitä kahden kaupan seinään. Saapa nähdä onko meillä Vilmaa enää. Sehän meitä on kovasti surettanut. Huomenna alkaa taas arki ja työt..voih..just kun oppi vapaalla ja lomalla olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:33

Talkoot pihapiirissä ja kalamarkkinat keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:20

Kiitos kysymästä, oikein hyvin on sujunut tämä viikonloppu. Eilen meillä oli kylässä yksi nuori vietnamilainen äiti, joka halusi opetella tekemään kääretorttua. Sitä tehtiin ja sitte syötiin ja saunottiin. Hän lähti kotiin ja mieheni kanssa katsoimme Euroviisut. Tänään olin viisi tuntia töissä ja sitten pyöräilimme ja illasta hiukan rapsuttelin pihamaata. Just lähti kylästä yks harvinainen tuttava. Kohta saunaan ja sitten taas unimatin luokse. Ihana aurinkoinen viikonloppu on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:34

Töiden merkeissä meni viikonloppu, niin menee ensi viikonloppukin. Sitä seuraavana viikonloppuna vapaata, myös maanantai ja tiistai. Mökille varmaan lähden silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 01:56

Kiitos kysymästä, vietettiin mökkikauden avajaiset. Uskomatonta kuinka paljon tavaraa sitä tarvitsee ollakseen tekemättä mitään. Oikeasti mökillä tehdään töitä enemmän kuin kotona ja sen päälle vielä harrastetaan vaikka mitä, joten mökkireissulle paras auto olisi pakettiauto.
Mukavasti kuitenkin meni.
Tuohon lapsiasiaan sanoisin, että ei kannata lykätä kovin myöhäiselle. Lapsista kasvaa murkkuja ja heitä ymmärtää ja jaksaa paremmin, kun ei itse ole vielä "ikäloppu".
Sitten kun sen lapsen on saanut, niin ihmettelee, että "Miksi en hankkinut ennemmin?" Ei sitä vapautta sen jälkeen enää kaipaa, eikä varsinkaan vaihtaisi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 01:59

Ulkoillen, grillaten ja tennistä pelaten. Uusin ohjelma tuli asennettua tai oikeastaan tuoteperheeseen kuuluu viisi uutta ohjelmaa.

Pojalleni kävin postista hakemassa netistä tilaamani uuden näytön ja tietokoneen komponentit, kasasin ja asensin kaikki ohjelmat ja nettiympäristön käyttökuntoon. Ensi viikonloppuna pitäisi antaa hänelle opetusta tietokoneen A ja AB ajokorttitutkintoa varten vaikka hän kyllä jo aika paljon ennestään tietääkin ja varsinki A:n pitäisi olla läpihuutojuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:23

No oli kyllä todella kummallinen vkonloppu.
Kaikennäköistä ennalta arvaamatonta tapahtui