Missä on tarjolla erilaisia isännänviirejä ? En haluaisi perinteistä maakuntaviirä. Joutuuko tässä itse suunnittelu hommiin :)

Lisätty: 17.05.2009 - 12:30

Kiitosta vaan linkeistä, joita olette laittaneet.
Olen jo käynyt sieltä katselemassa. Paino sanalla ERILAISIA.
Noista ei toistaiseksi ole apua, kiitos kumminkin.

Lisätty: 17.05.2009 - 14:22

Paikka on Pohjois Savo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 17:09

Kyllä voit käyttää itsetekemääsi viiriä, kunhan se on asiallinen ja täyttää lipuille ja liputuksille asetetut säännöt. Uskoisin, että lippufirmat tekevätkin sinulle omanlaisesi viirin, jopa suunnitteluapuakin saat sitä halutessasi. Liputhan ovat käsityötä, tehdään Suomessa ja on suunniteltu meidän oloihimme. Käänny jonkun lippufirman puoleen ongelmassasi.
Lisäksi monella kaupungilla on oma viiri. Oletko ajatellut sellaisen hankkimista ? Niitä voit kysellä oman kaupunkisi tai kuntasi neuvonnasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 12:03

Isännänviirinä voidaan käyttää suku-, kaupunki-, kunta-, maakunta- tai siniristiviiriä. Isännänviirin käyttäjä valitsee viirin yleensä syntymäseutunsa mukaan.

www.printscorpio.fi/?adwords...n%E4nviiri
www.suomi-seura.fi/site_v3/i...p;vmcchk=1

Lisätty: 17.05.2009 - 12:45

Vaikea suunnitella kenellekkään henkilökohtaista isännänviiriä, mutta varmaankaan et ihan mitä tahansa voi siihen lippusalkoon ripustaa. Et kertonut mitä isäntä jolle viiri tulee, harrastaa.
Esim. nimikirjaimet vanhanaikaisin kirjaimin, jokin sukuun / isäntään liittyvä harrastus kuva, tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:04

Tiälähän noita näkkyy olevan suatavana

Lähteet:
www.aitoonlipputehdas.fi/epa...nviirit%22

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:13

meillä on siniristiviiri , joka päivä salossa ja kerran vuodessa sen uusimme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:12

Hanki Karjalan viiri,se on musta-punainen ja niitä myy esim.suuremmmat supermarketit.