Kuinkas Napsulaiset kesälomailee ? Milloin kesäloma ja mitä loma suunnitelmia ?

Lisätty: 17.05.2009 - 11:49

Suomenkesä olipa se sitten millainen hyvänsä, sen vietän lomaillen kotimaankohteissa. Veneretkiä lähivesitössä, pari yötä teltassa, laavulla tai kalastusmajalla. Ehkäpä siihen mahtuu myös Tallinan risteily.
Ja ehdottomasti yksi vko menee äipän ja tyttären luona toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 11:45

Heinäkuussa ja puolivälissä elokuuta on loma.Pysyttelen kauniissa kotimaassa ja teen ehkä Tallinnan reissun tai pari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 12:02

En tiedä, mutta kesäkuun alussa alotan kesäloman, ehukä aijon mennä ulkomaille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:03

kesäloma alkaa 2vkon päästä.. ja lähden amerikkaan 16.6-16.7 .. sit luen loppukesän ylioppilaskirjoituksiin.. ja jos mulla on vielä rahaa ku tuun amerikoista niin käväsen nizzassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:22

ajankohta isännällä vielä auki, mutta jos nyt kesällä hällä on lomaa , niin tuolla nelipyörämökillä hurautellaan kauniissa suomenmaassa nyt ainakin ja saaristossakin vietetään aikaa , ruotsia piti kierrellä, mutta nyt on kait peruttu, kun ruotsalaiset tuttumme suunntaavatkin tänne suomenpuolelle, joten auki on koko kesäloma vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:47

kesä-heinä-elokuu, Suomenlahdella ilman paitaa jos tarkenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:58

Tässä jo lomailtu viimme joulukuusta lähtien,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 13:08

Loma on niin sanotusti toistaiseksi jatkuvaa, mutta kotimaan kesästä en mihinkään lähde. Kotinurkilla pyöriskelen ja nautiskelen luonnosta ja luonnon antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 13:22

Se perinteinen mökkeily ja uutena kokeiluna asuntovaunun vetoa ja katella vähän Suomea. Ideaa kehitelty vuosia ja hankinta tuli nopeasti suoritettua kun sopiva kohde löytyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 15:20

Sukuloimaan, kavereitten kans pyöriin. 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:43

Kesämökki kutsuu ja pitää huomassaan koko kauniin Suomen suven ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 17:27

Loma on ollut minullakin jo jonkin aikaa, eikä loppua näy. Se on niin ihanaa ! Suomen kesä on huumaavan kaunis, juuri nyt tuoksut ja äänet ovat voimakkaimmillaan. Katsokaa vaahteraa: eikö se ole kuin morsian pitsihunnussaan. Alkukesä on nyt kauneimmillaan, ei täältä voisi minnekään lähteä, ellei ole pakko.
Kesä on minusta ihaninta viettää maalla järven rannassa. Lokkien kirkuna, naakkojen valitus, pääskysten viserrys ja vesilintujen valitus kuuluvat minun kesääni. Välillä lankeaa sade kaiken ylle kastellen nurmen ja hiekkatien. Voi kun voisin tallentaa kesäsateen jälkeisen tuoksun ja antaa sitä lahjaksi kaukaisille aavikon ystävilleni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 19:51

Heinäkuussa lomaillaan. Silloin ainakin mökille ja virossa käymään, muita suunnitelmia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:07

Meinasimpa nauttia kesästä,etenki jos tulee paremmat ja lämpimämmät ilmat mitä viime kesän...vaan empähä nautiskelekkaa.Joudumpa tässä töihi.On se kumma ain kesäks työkkäri keksii jotai.Sit ku on syksy ja talvi ja joutas olee töis ni sit ei oo mitää.No nautiskelen sit vapaapäivinä joita on peräti 2 viikossa.Eipä täs siis mihikää tuu lähettyä vaikka harvoimpa meikäläine kotikaupungista ees poistuu,möki ihmisiäkää ku en oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:50

Åland kahden viikon päästä kaksi viikkoa...
Sen jälkeen utran saaren laavu ja grillaus ainakin neljä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 23:20

Minulla alkaa loma 15.6. ja sitte heti Etelä-Suomeen ja sitä myöten Splitiin viikoksi. Sitten Turussa muutaman päivän ja vihdoin kohti Etelä -Lappia, elikkä kotia . Mökkeilyä, kalastusta ja hevosen hoitoa. Siinä sitä aluksi ihanaa lomaa. Työt alkavat sitten 11.8.. Ihanan pitkä loma tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:27

ehkä Ihan kotosuomessa, korkeintaan voipi olla tallinnaan matka,aurinkoa ottaen, juhannusta ja muutakin juhlien,ajellen suomea ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:40

mulla taitaa se kesä loma olla nyt tulevana viikonloppuna, kun lähden tallinaan pidennetylle viikonloppu lomalle, mutta vain viikonloppu:(.. pidempi loma on sitten ensi jouluna, jolloin pidän kaikki vuoden lomat kerralla..se on tätä yrittäjän arkea..