Mitäpä RUOJA tuo mieleenne. Herättelen pikkuhiljaa Napsulaisia Sunnuntai aamuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 15:18

Sinä ruojake! sanotaan ku jottai pahaa teköö.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 07:10

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/6117

Itsekkin olet siihen vastannut ;)
Hyvää aurinkoista sunnuntaipäivää sinulle ja kaikille muillekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 07:43

Huomenta Timmppa,voi ruoja,minkä teit sanoi setäni aikoinaan,kun meni jotain pieleen tai sinnepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:34

Huomenta vaan Timppa! Nyt lähdetään ottamaan auringonsäteet talteen jotka Luoja meille suo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:42

huomenta timpa ja olisko tuo ruoja kurja...laittoi kerran vastauksen eräs jolta tätä tietoa lainasin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 11:17

Mitään tekemättömistä vanhoista ukoista sanottiin ennen vanhaan, että tuokii ukon ruoja tuossa, mittään tekemätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:08

Hyvää iltapäivää Timppa se tuo mileen ruohoa aijon lähtä tänään ajalemaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 13:49

Ruoja Ruotuksen emäntä. katso kuva:
www.elisanet.fi/silverweiss/..._tytto.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:17

Huomenta Timppa.Voi ruoja on kauniimpi muoto kirosanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:45

voi timppa tuliko virhe kirjoituksessa jos luoja piti sun kirjoittaa. ruojasta en ole kuullu koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 17:30

Nyt Timppa-ruoja pahan kysymyksen teit ! Eihän tuota tiedä Erkkikään !