No, voittiko oikea maa euroviisut?

Lisätty: 17.05.2009 - 01:43

Suomihan ne voitti... vai miten se meni?

Lisätty: 17.05.2009 - 08:57

Oma suosikkini (kun tiesin ettei Suomi pärjäisi) oli Turkin Dum Tek Tek. Se oli jotenkin niin tarttuva, toisin kuin esim. voittajakappale. Minulla ei itselläni jäänyt Norjan kappaleesta mitään muistikuvaa, eikä sellainen voi mun mittapuun mukaan olla kovin hyvä kappale.
Mutta... minä kun en kaikkea aina voi päätää :D

Avainsanat: euroviisut 2009 norja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 11:10

Samaa mietin kuin kysyjäkin. Norjan kappaleesta ei jäänyt mitään mieleen. Mutta kun viikkoja etukäteen hehkutetaan jotain tiettyä kappaletta lehdistössä ja muussakin mediassa, niin tottakai kansat äänestävät sitä. Mieluummin joku muu olisi saanut voittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 01:45

Kuulin ensimmäisen kerran tuon voittokappaleen vasta kun se laulettiin voiton jälkeen. Ja suomennoksen perusteella pidin siitä välittömästi. Mutta moni on varmasti pettynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 01:48

Kyllä. Minulle ihan sama kunhan ei vaan Ruotsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 02:01

Ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 07:24

En katsonut euroviisuja, täytyypäs etsiä se voittokappale.
www.truveo.com/eurovision-wi...2076893360

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 07:55

Veikkasin Norjaa yhdeksi voittajaksi,hyvä,et voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:19

En katsonut euroviisuja. Norjako ne voitti? Niin povasivat jo etukäteen, että se voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:29

en ole euroviisuihminen, en katsonut.
Lehdistä sai lukea norjan olevan ennakkosuosikki, joten ...
siinäpähän voitti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:36

Samaa mieltä matilda, ei olisi tarvinnut katsoa kun lehdet jo voittajan kertoivat etukäteen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:51

kyllä varmaankin paras voitti, kun tietävä kansa sen parhaaksi äänesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:05

Voitti,ja sanoin suomi jää viimmeseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:49

Joo tuli voitto oikeean paikkaan Norja on mun lempimaita, mutta oisin halunnut, että Suomi ois voittanut Oisin kyllä Ruotsinki halunnu voittoon, Turkin ja saksan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:53

en kuullut läheskään kaikkia.. mut kyllä toi norjan esitys ihan kiva oli varsinkin ku laulo minusta ;)) turkillakin oli hyvä kappale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 13:42

Sama täällä, en muista koko voittajakappaletta enää, enkä missään vaiheessa pitänyt sitä mitenkään erityisenä. Oisin veikannut Norjan häntäpäähän. Suomenkin luulin sijoittuvan Norjaa paremmin, koska olihan meilläkin sentään aika tarttuva kappale, ja sellainen minusta euroviisun kuuluu olla.No, eihän noita ennenkään ole osannut ennustaa. Sattuman kauppaa tuntuu olevan, millanen kappale millonkin voittaa...Itse toivoin Ruotsin voittavan. Pidin myös Viron, Moldovan, Portugalin, Azerbaijanin ja Turkin kappaleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 13:49

Hyvä oli Norjan kappale,mutta minua ärsytti se etukäteen hehkutus voitosta ja se,että Norjassa oltiin alettu jo ensi vuoden viisu valmistelut vaikka koko skabaa ei oltu vielä edes käyty.
Kreikan ja Turkin kappaleista pidin samoin Islannilla oli kaunis laulu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:20

Kai se meni oikeaan paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 15:20

Suomen olis pitäny voittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:00

Kyllä voitto meni aivan oikealle maalle mikelestäni kappale oli kaunis ja hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 19:53

Olipa siellä parempiakin joglauksia kuin norjan kappele.. Eli väärä maa voitti. Esim. islanti ja acerbaijan olivat hyviä, kuten myös turkki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:18

Ei kyl menny oikeesee paikkaa voitto.Siel oli monta paljo parempaa kappaletta.Ihan meinasin alussa nukahtaa.Kuvittelin kyl et paremmi tulis pisteitä ku osa tulee tuomareilt ettei oo vaa naapurimaat antaa pisteitä naapurimaillee ja pah täs oli tulos,viimoseks jäätii,jopa Ruotsin kirkuja sai enemmä pisteitä.Ens vuon joku laulamaa vaik Nukku-Mattia jospa pärjättäs,ku nytki suurin osa oli hitaita ja nukuttavia kappaleita jotka ei jääny mielee ja paljookaa erottunu toisistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:52

Aina ei oikein tiedä näitä äänestys perusteita,
hyvä laulu - ei kuitenkaan paras, massaa niinkuin noista 99,9%.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:29

Mie veikkasin Norjaa voittajaksi, vaikken sitä toivonutkaan.
Ruotsin biisi oli minun lemppari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:44

EI EI EI EI!!!! ei todellakaan voittanu. oli montakin paljon parempaa biisiä. esim suomi...kreikka.. ruotsillakin oli parempi.. ja finaalin ulkopuolellekin jäi muutama parempi