Mitä tapahtuu asiakysymyksiin annetuille väärille vastauksille ? positetaanko ne joskus ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 19:13

No tuskin positetaan, ei täällä ole sellaista jyryä joka päättää mikä on väärä ja mikä ei.
Tosin muutaman nimimerkin turhanpäiset vastaukset saisi poistaa joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 20:31

Olen niin vihreänokka, etten ymmärrä minkävuoksi pitää irvailla tai ilkeillä toisille. Minusta tämä on vapaaehtoista ja jotenki leikkimielistä touhuilua, joskin asiallista minun mielestäni silti pitäisi olla.

Lisätty: 16.05.2009 - 20:48

No, rekisteröitykää sitten ihmeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 20:36

ei ole kysyjä anonyymi sama kuin toinen vastaaja, harkitsen rekisteröitymistä, mutta sitä ennen halusin vähän selvitellä onko tässä mitään tolkkua?

kysyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 23:58

Tässä on yhtä paljon tolkkua kuin tavallisessa ihmisten välisessä jutustelussa. Joskus olemme samalla aaltopituudella, joskus emme. Jos joku vastaus ei miellytä voi siitä antaa palautteen suoraan nimimerkille, jolloin asia selviää hänellekin ja muut voivat lukea sen yhteiseltä taululta jos viesti on yleinen. Eli ei siis mitään tiukkapipoista touhua jota tuskin kukaan kaipaakaan. Itse olen ainakin viihtynyt :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 00:13

Sehän tässä on hieman epävarmaa kun ei sitten saa tietoa mikä on se oikea vastaus. Jos itse kysymyksen mihin on olemassa yksi ja ainoa oikea vastaus, laitan sen siinä vaiheessa kun valitsen parhaan vastauksen kysymykseeni. Mutta kyllö kaikki jää talteen. Ei niitä poisteta. Ellei ole törkeitä kysymyksiä tai vastauksia. Itse huomasin tänään että eräs vastaus poistettiin välittömästi kun se oli ilmestynyt ruutuun.
Mutta kyllä tänne voi tulla. Minä olen nyt saanut ilkeää palautetta, pari kertaa viesteinä ja nyt tänään ihan tuolla sivulla. Mutta, mutta. Kuitenkin olen saanut itse tästä napsusta niin paljon itselleni, että kaiket tuollaiset kestää. Että tule vain, kyllä tässä tolkkua on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 02:27

Anonyymien kysymykset on kyllä aika usein niin epäselvästi esitetty ( tarkoituksellako ? ), että herää epäily hakeeko kysyjä oikeasti vastausta ollenkaan? Muutama sana ei riitä kertomaan mitä sillä tarkoitetaan.
Vastaus kysymykseen on: Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:45

ei varmaankaan poisteta.
ei pidä olla niin ryppyotsainen tällaisilla sivuilla.
on erilaisia ihmisiä ja erilaisia vastauksia.
on niitä jotka haluavat kysellä hassuja ja epäselviä kysymyksiä ja
on niitä jotka haluavat vastailla puutaheinää.
huvinsa kullakin.
pääsääntöisesti napsuilu on mukavaa puhaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:59

olen monesti kirjoittanut , että tarkastakaa vastauksia, aina voi erehtyä, kun tuohon vikiinkään ei voi luottaa, ja kyllä ylläpito poistaa jos on kysymys asiaton..ja asiattomiin vastauksiin voi valittaa yläpidolle..
ja hei anonyymi terve tuloa napsuun minunkin puolesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2009 - 10:54

Täällä poistetaan vain asiattomat vastaukset ja kysymykset. Lähinnä siis loukkaavat, rivot ja sen sellaiset.
Vastauksiin ei kannata kenenkään luottaa 100 %:sti, sillä eihän tämä ole mikään tietosanakirja. Täällä lähinnä kirjoitellaan asioista yleisellä tasolla ja mutu-tuntumalla.
Mutta tervetuloa joukkoon. Ihan kiva täällä on olla yksi monesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 12:54

Mun vastaukset näkyy postuvan monesti kun kerkiää laittaa,niin heti häipyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:35

Ei niitä poisteta,elleivät ne ole ihan asiattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:11

On ihan oikein, että epäasialliset vastaukset poistetaan. Minusta tämä napsuilu on hauskaa ajanvietettä. Luulen, että vastauksillani olen jopa pystynyt olemaan avuksi jollekin ihmiselle. Ja mikä hauskinta, tällä palstalla ovat mukana lapset ja aikuiset, nuoret ja vanhat, sinkut, selibaatissa elävät ja muut vähemmistökansalaiset, maahanmuuttajat, mustat ja valkoiset väriä erottelematta, ystävät ja vihamiehet toisiaan tunnistamatta, johtajat ja alaiset, duunarit ja herrat, siis koko ihmisten kirjo. Itse nautin siis ainoastaan kirjoittamisesta, minkä huomaatte vastausteni pituudesta. Tietysti myös kerään näitä pisteitä, joita ropsahtelee joka vastauksesta. Erityistä mielihyvää tuottaa sitten se, että oma vastaus on valittu parhaaksi. Eilenkin sellaisia on kokonaista kuusi kappaletta. Suosittelen kaikille kiinnostuneille kirjautumista, näin pääsee paremmin sisälle tähän jujuun. Ja jos sitten jostain syystä haluaa lopettaa, mikä on varmasti vaikeaa ja tuottaa melkoisesti eroahdistusta, niin lopettaa vai, ei se sen kummempaa ole. Tervetuloa joukkoon kaikki vielä anonyymit !