Mitä mieltä tästä kappaleesta? Jopehan ei nyt ole mikään laulutähti, mutta yllätyin ja ihastuin saksofonista...ja sanoista.

www.youtube.com/watch?v=1y77...re=related

Sorry, nyt on tässä se linkki missä Jope soittaa saksofonia..

Lisätty: 16.05.2009 - 17:55

..jos nyt joku laulais mulle tämän niin saattaisin nyyhkiä..

Tässä se karaokeversio...
www.youtube.com/watch?v=p8FP...re=related

Avainsanat: laulu soitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:04

Ihana kappale. Kiitos linkistä. Täytyy kuunnella vielä uudestaan ja laulaa mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.05.2009 - 17:57

Yksi Jopen parhaimmista jotka on minun makuuni. Pidän hänen sanoituksistaan, joskus hyvinkin oivaltavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:02

Pars Jopen lauluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:04

Ihan hyvä, tosiaan poikkeaa tuotannosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:35

Jope (asuu vissiin vielä heinolassa) on monenlaista ja lähinnä imitointia tehnyt karju.
Outo mutta asiallinen kpl häneltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:07

Hyvä biisi niinkuin kappaleet Isä ja rakastan sua kuin hullu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:19

Kyllä oln kauniit sanat tuossa laulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 20:28

Oi ihana, haikeeta :')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 21:23

Parhaimpia Jopen kappaleita.Tykkään aivan ite älyttömästi ja oon sitä karaokes laulanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:44

ihana kappale,kyllä jope osaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 11:56

IKävä kyllä,minuun ei kolahtant,mun pienestä mielestä lähinnä virsi ;-(,mutta karaokeversion alla tuubissa oli Juicen "KAKSOISELÄMÄÄ",joka mulle saa kyyneleet silmiin ja vaikuttaa!!!!(kuka kysyikään vaikutin,vaikutan,vaikuttaa niin se vaikuttaa)ja aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:30

Tosi on, "Kaksoiselämää" on yksi kaikkien aikojen parhaimmista kappaleista. On Juicella muutama muukin hyvä biisi, kuten "Paperitähti" ja "Risainen elämä". Ei tuo Jopen kappalekaan huono ole, mutta ei kuulu mun suurimpiin suosikkeihinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 19:58

Jopen paras ja ehkä itselleni tunnetuin hänen biiseistään. Hyvä kappale ja kovasti olen yrittänyt karaokessa harjoitella tuota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:26

Kuuntelin kappaleen, en ollut koskaan aikaisemmin kuullutkaan. Saksofoni-osuus ihan nautittava, laulukin musiikaalista, mutta jotenkin liikaa teatraalisuutta. Miten lienee Jopen lauluopintojen laita ? Onko niitä ollutkaan, vai ollut joskus kauan sitten ? Sanat kauniit, mutta liian kreemimäiset. Kokonaisuus toi mieleen kesäiltojen tanssilattiat .Laulussa oli liian tiukka pojento, hidasta humppaa. Ei tarvitse kuunnella uudelleen.