Olenko tuonut kysymyksissäni/vastauksissani omia ongelmiani esiin?

Äänestäessäni vastauksia törmäsin itseeni kohdistettuun vastaukseen:

"luuleeko toi ida että jotakuta kiinnostaa sen ongelmat mee vaikka terapeutille alä nettisivulle"

Jos tämä pitää paikkansa, sanokaa vastauksessanne se suoraan. Jään kyllä pois jos olen väärin käyttänyt tätä Napsua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 09:56

Älä Ida välitä ! Tuollaiset kommentit joutaa polkea suohon !!
Jos olisin huomannut asian, niin asiaton vastaus "nappulaa" minäkin.
En ole minäkään kiinnittänyt huomiota, että olisit omien ongelmien kanssa täällä.
Ja mitäpä se haittaa jos kyselee omaamieltä painavia asioita, se voi helpottaa kummasti ja
avata silmät näkemään asioita toisella tavalla.
Ida ei täältä lähde mihinkään !!!
Aurinkoista kesää :)

Kysyjän kommentti

Lämmin kiitos kannustuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 17:17

En tiedä ongelmiasi joten ole mukana vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:19

jos näistä satunnaisista sanomisista ottaisi tarkasti ohjeeksi, niin oltais jo kaikki hoidossa ja holhouksen alla ....

älä huoli, varsinkaan anonyymien herjoista (tekstit usein sellaisia että taitavat itse olla avohoidossa) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 17:19

Jos se oli anonyymin vastaus, älä välitä. Niitten vastaukset on välillä loukkaavia. Mutta jos se oli nimimerkki, niin viestitelkää keskenänne, jos on aihetta. En minä ole huomannut mitään ongelmia sun kysymyksissä. Kummallista, että joku niin sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:22

No voihan vitsi, tuo ei oo osunu kyllä silmiini, jos ois, niin oisin painanu 'asiaton' nappulaa.
Monesti olen itse sekä/että omia ongelmii/siihen liittyvii ja yleensä niitä tai kavereitten pulmia esittäny, ja saanut paljon hyviä vastauksia, neuvoja, kikkoja, kiitos teille kaikille siitä. P.s. et ole mielestäni näin 'väärinkäyttäny' Napsuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:41

En ole kiinittänyt huomiotani ongelmiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:54

Ahaa, taasko joku heittää herjaa.
Ei kannata suhtautua vakavasti johonkin ilkimöön joka haluaa loukata, taitaapa sillä henkilöllä itsellään olla ongelmia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:59

Eläpä ota ittees ja ole vuan ihan niin kuin ennennii. Ihan vappaasti suap kysellä ja vastaella..minnuu moettivat murteesta...en ou huomanna mittää erikoesta, sinustakkaa ja eekös se helepota jos suap vähän purkoo ihteesä..vaekkapa vaen mutkain kaotta. Halit sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:03

Eläs nyt tollasesta lannistu, ollu jollain vaan huono päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:03

tervetuloa vaan ida tänne moniongelmaisten joukkoon :D hyvin myö tänne mahdutaan kaikki..älä lannistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:10

En ole tuollaista huomannut, vastauksesi ovat pääsääntöisesti TOP-3 luokkaa koska perustelet ne hyvin ja vastaat huolella. En muista että olisit koskaan vastannut saati kysynyt typeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:48

Et ole tuonnut omia ongelmia esiin napussa.
Sinulla on tosiaan ,niin hyviä kysymyksiä ja vastauksia.
Mistä keksitkin aina kivaa kysyttävää.
Olet sellainen välkky..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 20:36

Ida, älä välitä. Kysy vaan niinkuin ennenkin ja vastaile myös :D En minä ainakaan ole kiinnittänyt huomiota mihinkään sinun henkilökohtaiseen ongelmaasi. Mitäpä se haittaa vaikka olisit jonkun tuonutkin esille. Jokainen saa kertoa itsestään niin paljon kuin sielu sietää. Ole niin kuin ennenkin äläkä murehdi kenenkään sanomisista :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:30

Ei kaikki anonyymit tuollaisia kirjoittele, mutta tuollaisten kirjoittelijoita löytyy kyllä jokaiselta palstalta ja anonyymina tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 02:44

Anonyymien sanomiset kannattaa ottaa "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos". En ole huomannut kysymyksissäsi mitään ongelmiasi ja jatka ihmeessä ihan normaaliin tapaan vaan. Eli ei muuta kun "uutta matoa koukkuun" ja kysymään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:51

olen ihan samaa mieltä näiden muiden vastanneiden kanssa, älä välitä nuista äkäpusseista ja älä lähde pois ihan hyviä kyssäreitä ja vastauksia teet, joten unohda tuollaiset kirjoitukset...siellä taas , joku ahdasmielinen yrittää saada toraa aikasiksi...kurjaa tuollaiset ihmiset, mutta annetaan niiden olla oma lukunsa ja napsutellaan myö iloisin mielin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 11:34

ei, et ole ja mitä siitä vaikka joskus laittaiskin jotain persoonaan liittyvää? Ainahan niitä löytyy jotka ylentävät itseään muita morkkaamalla, kas kun heillä itsellään ei mitään muuta ole.