Onko tämä oikein?

Mennä nyt naapurimaahan ja vielä tällaiseen tapahtumaan.

www.yle.fi/tekstitv/txt/P107_01.html

Lisätty: 17.05.2009 - 11:55

yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...41459.html
Sorry teksti TV sivut vaihtuvat näköjään.
Jokohan tämä pysyy?

Avainsanat: homomarssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 16:24

no meitä riittä joka jonoon, eikä suomalaisten osuus siinä kalabaliikissa mikään merkittävä tainut olla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 16:29

Joka paikkaan suomalaisten täytyy nokkansa pistää. Ei taida omassa maassa tapahtua tarpeeksi räväköitä mielenosoituksia tai muita marsseja, niin jännitystä haetaan muualta. Eikö noilla ihmisillä ole parempaa tekemistä, kuin marssia ja matkustella. No, tapansa kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2009 - 16:37

Ei tainneet naisparat ottaa selvää sanktioista ennenkuin moiseen ryhtyivät. Vapauduttuaan ovat viisaampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:38

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 16:39

kivempää olisi ollut jos olisivat marssittaneet koko porukan Siperiaan saman tien ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:40

pöljää puuhaa, ei meille kuulu venäjän asiat eikä niitä kuuluisi kenenkään ottaakaan huolekseen. Keskityttäisiin vain parantamaan kaikkien oloja täällä kotimaassa, aika ulkokultasta tommonen puuha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:14

Kaikkeen ne ihmiset tunkevat mukaan. Toiset vahingossa jotkut tarkoituksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:53

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:10

ei kannattais osallistua ennen kun ottaa selvää millaiseen maahan on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:29

Kaikki ei ole samasta puusta veistetty, en tuomitse, en osallistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:50

siis ei ollut oikein pidättää niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 21:42

Miusta on hienoa,et uskaltavat tulla "kaapista ulos" ja osoittaa miten ahdasmielinen venäjä on tässä asiassa.Etenki nyt ku siel on ne viisut ja porukkaa monesta maasta.Tulipaha ainaki nyt miunki tietoo,et ovat röyhkeyden lisäks myös ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 22:29

No mun mielestä ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:32

Mitäs menivät.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 02:48

Venäjällä nyt voi tapahtua ihan mitä vaan. Ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan, jos ehditään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 10:56

Moni thainainen Suomessa ahdingossa ....
tälläinen sivu tuli, kun linkistäsi menin lukemaan, että mitähän tässä nyt on tekemistä homojen kans, mutta tiedän kyllä niistä naisista jotka miliisi pidätti, joten jokainen tekee mitä parhaakseen näkee...