Miten nilkka murtuu hekposti? Oon meinaan koko elämi halunnu kepit

niin auttakaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.05.2009 - 15:18

Hyvä. Oikein hyvä. Annan vinkin niin ettei tarvi tuosta hauskuudesta kärsiä. Mene terveyskeskuksen fysikaalisenhoitajan luokse ja tilaa hänen kauttaan ihan minkäväriset itse haluat.
Minullakin on sitä kautta omaksi ostetut, tosin joudun käyttäämään ankaran selkäkivun takia joka säteilee jalkoihini niin etten ilman tukea pysty välillä kävelemään. Ne sattuu olemaan minulla ihan todelliseen tarpeeseen joten en voi edes myydä niitä sinulle halujesi täyttämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 15:30

mäkin joskus aina halusin kepit mut en oo ikinä saanut.. ei sitä oikeen saa ite katkottua ku et pysty astumaan johonkin reunalle silleen ettet varois sitä jalkaa ku tiiät että se kuiteskin sattuisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 16:08

Etköhän kadu puheitasi vanhempana, kun huomaat ettet pysty kävelemään ilman keppejä enää milloinkaan. Mieti vähän mitä suustasi päästät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:19

mene ympärikänässä tanssimaan giglingmarlinin pöydälle silmät kiinni eikä tangosta sitten pidetä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:21

Keppiä tarvitset, mutta kuritus on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 16:41

keppejähän saa mistä vaan, kunhan et pölli keltään invalidilta, tollasella aivovammalla sais varmaan muitakin apuvälineitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 17:45

Tuntuisit olevan enempi pakkopaidan tarpeessa. Teeppä palvelus itsellesi ja mene psykiatrin puheille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:55

Taidat olla hoidon tarpeessa,jos tuollaisesta unelmoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 17:59

Joopa joo!
Käyhän kuule jossain lataamossa välillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 18:12

Voi kai kepit ostaa vaikka nilkka ei oiskaa murtunu? Että ei kun ostoksille vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:14

oon nähny kirppiksillä myynnissä kyynärsauvoja. jos satut tahallasi nilkkasi runnomaan ota huomioon että saatat kävellä kepeillä loppuelämän..tai pahempaa.. saat istua rullatuolissa.
nii ja ainahan sitä haluta saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 19:56

Kyllä on tämäkin taa kysymys. Joskus myös joku kysyi miten saa itsensä sairaaksi. Eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa vielä keppien kanssa joudut kävelemään. Ei kannata itse tieten tahtoen ruveta nilkkojaan murtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 20:43

Ja höpö höpö :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:45

Kaaduin betoniportaissa vuonna 1996 ja mursin oikean nilkkani kolmesta kohtaa. Istahdin sen päälle kaatuessani. Kuului vain näkkileivän murtasimen tapainen rasahdus ja siinä se oli. Tänäänkin, yli kymmenen vuotta tapahtuneesta kärsin aina kostealla ilmalla ikävästä jomotuksesta nilkassa ja korkeita kenkiä en enää voi käyttää. Joten jos kepit haluat niin ehdotan, että ostat ihan muuten vain. Kyllä niitä voi käyttää ilman oikeaa murtamistakin ja jos jostain syystä intohimosi keppeihin haihtuu vuosien varrella on paluu takaisin normaaliin elämään mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 11:00

pyydäppä lääkäriltä...että hän katso pääsi, et ole ihan terve, jos haluat niin sido konttis yhteen ja hyppele niin vähän aikaan, niin saat jonkin laisen kuvan minkälaista ois , jos ois jalkasi oikeesti kipeä, ja se kipu joka ois siinä nilkassa ois kyllä niin kovaa, että äkkiä toivoisit ,et jalka ois kunnos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:03

Sairas sairastaa vapaaehtoisesti.
Hyppää talonkatolta niin murtuu joku muukin paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2014 - 23:26

Mulla on nilkka venähtänyt joskus niin nyt se venähtää koko ajan ja särkee aina levossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2015 - 20:46

voin luvata et jos viel haluut keppejä niin ei kandeis sillonku jalka on oikeesti kipee ni se ei oo kivaa vaan sä suurinpiirtein itket kivusta koska kipu on silloin sietämätöntä
terveisin: tuota on kokeiltu