Mitä olette mieltä?Ovatko Venäläiset menossa aurinkoon yöllä? www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1686560

Avainsanat: :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 06:54

Mekin tultiin juuri aurinkoiselle puolelle, venäläisistä en tiedä.
On muuten ollut fransmanni ola laalla ammattimiehen vehkeet tuollaisia kuvia ottaessaan. Meinaan vaan.
Onko muuten Kaliforniassakin Kennedy Space Center kuten toimittaja Myllyniemi kertoo Ilta-Sanomissa, johan nyt jotakin?
Tietääkseni siellä on vain Edvardsin lentotukikohta joka toimii sukkuloiden varalaskupaikkana,

Olettehan kaikki kuulleet sen vitsin lapsettomasta pariskunnasta ja lapsia omistavasta naapurista? Ammatti kuvaaja erehtyi menemään vielä väärään ositteeseen ammattimiehen vehkeineen. Se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 07:23

Yleensä linssit kärtsää jos suoraan aurinkoa vasten kuvaa.
Mikähän linssi lie ollut kuvaajalla.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:32

olipas se lentoalus pieni kuin hyttynen aurinkoa vasten..muuten oli tosi hyviä kuvia mies ottanut...mitähän sieltä avaruudesta kuvattavaa vielä hän löytää....jään mielenkiinnolla ootteleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:59

Jokuhan tuolla kai menee. Liekö määränpäästä tietoa sen enempää kuin kansallisuudestakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:36

miten toi liittyy venäläisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 11:56

Ohhoh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:25

Venäläiset voivat tehdä sen päivälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:56

on mullakin ollu roskia linssissä, en hoksannu syyttää venäläisiä siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:05

Venäläisistä ei koskaan voi olla varma.Tekevät mitä mielivät.