mikä on elämän tarkoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 06:10

Taas tämä sama ikuisuuskyssäri. Raamattua voi siteerata lisääntykää ja... mutta ei se ole kahden ihmisen tehtävä kuten sinun ja jonkun toisen. Olen ajatellut asiaa melko useasti ja tullut tulokseen että jokainen ihminen on laulun arvoinen.Elettäköön omaa elämäämme ja lopun tullessa??? Kukaan ei ole tullut kestomaan. Nauti pikku hetkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 06:18

Viljellä ja varjella luomakuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 08:17

Elämän tarkoitus ,on kysellä napsussa, vähän väliä tätä samaa kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 08:58

Elämän tarkoitus on tämä elämä itse. Elää ja antaa toistenkin elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:29

Teet sitä pahaillaan, kun kyselet.
Tärkeintä ei ole vastaus, vaan sen etsiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:53

Elämän tarkoitus on elää onnellisena hamaan hautaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:55

minä ainakin elän ja nautin jokaisesta päivästä, joten elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa..lauloi tapio rautavaara aikoinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2009 - 10:10

Alkumatka kontaten, loppussa keppiin tukien. Siinä välissä on vain tultava toimeen omin jaloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:23

nauttia joka hetkestä niin, että jos näiltä jaloilta nyt heittäisin henkeni, ei kukaan voisi sanoa ettenkö olisi elänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:33

Ikuisuuskyssäri mikä ikuisuuskyssäri;elämä lyhyt,Rytkönen pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:46

Elää onnellisena aina ja ikuisesti. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 11:55

Rakkauteen liittyvää jotain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:26

elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:01

Yksi yleinen vastaus nykyään on se, että elämällä ei ole ulkoa päin annettua tarkoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:06

Elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:36

Ei mikään, ollaan tyhjänpäiväisiä matoja kaikki tyynni. Varmasti se Jumala pärjäisi ilman meitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:47

elää elämä mahdollisemman hyvin ( mitä se nyt sit tarkoittaakaan )
Elää ja anataa toisten elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:14

Se on olla onnellinen,perustaa perhe jos on siihen mahdollisuus, elää niin kuin jokainen päivä olis viimeinen eli täysillä ei murehtia tuirhia. olla onnellinen kaikesta mitä on itsellä, ei ainakaan tekemällä rikosta tai muuta jotain toisen omaisuuteen koskevaa. olla uskollinen niin kauan kun pystyy olemaan.