Yökevennys. Mitä jää kun virta otetaan pois päältä?

Hyvää yötä hereillä oleville ja huomenta hyvin levänneille.

Lisätty: 16.05.2009 - 01:13

OPOY tämä kysymys oli kevennys, kuten 10 uutisten, paitsi paljon mauttomampi. Heitä sinäkin vapaalle. Lämmöllä: Ida

Lisätty: 23.05.2009 - 00:59

Kiitos jälleen. Mutta jos virta otetaan pois päältä, niin jäljelle jää silloin virtaska. Ai miksikö? Tämähän oli kevennys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 08:44

Kun Virta otetaan pois päältä, niin jäljelle jää Virtaska. ;=))

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinulla oli sama huumori tässä kohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 00:58

Sinne jää pelkkä virraton olo,elikä menemme unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 01:08

Tietokoneessa ei tietenkään mitään, mutta modeemin jäädessä virta päällä puhelinpistokkeeseen se ottaa vastaan maailmalta tulevia viestejä, vaikkeivat ne etene tietokoneeseen asti ennen kuin käynnistät koneesi. Jos otat modeemin pois puhelinrasiasta, rasiaan tulee kuitenkin palveluntarjoasi yhteydenottopyyntöjä, joihin ei tietenkään vastata. Linja rasiaan asti on siis aina auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 06:15

Aamuvastaus: Olavi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:06

Heräsin juuri ja virta on ollut koko yön päällä. Ilmankos väsyttää vieläkin. Mutta vielä on virtaa jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:38

Näin aamutuimasellaan tuli mieleeni, että jäljelle jää miun äippä (isäni sukunimi Virta):)
kaaaaheeeta...noooh....

Lisätty: 16.05.2009 - 12:41

Isäni 'aforismeja' oli myös: Kun virta suurenee, niin vastus pienee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:50

Ekana tuli mieleen jäähtyvä levy. Näinhän siinä käy kun virran ottaa pois. Mutta ihmiselle tulee silloin nukkumatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:00

kun virta napsastaan pois jäljelle jää vakatasossa oleva ciby.....ja hyvin nukutun yön jälkeen aamiasta puuroa ja kahvia...huomenia vain kaikille... :) niin ja nyt aurinko möllöttää kirkkaallta taivaalta , linnut laulaa ja kevät on kauneimmillaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:59

Aamukevennys: ainakin jos virta otetaan pois virtahevosta, jää pelkkä hepo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 11:55

ainakin taakka kevenee kun virtaa ei ole siinä pinon päällimmäisenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:11

Mulla on täänään ollut koko päivän virta pois päältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:04

Minulla on tänään ollut virta päällä koko päivän klo 8 lähtien :)
Vielä hieman jäljellä . . .
Hipuu, hipuu . . .
Sit kun katkeaa kokonaan, on paa tyynyssa ja silmat kiinni . . .
Antaa unen tulla.