oletteko huomanneet kuinka paljon levollisempaa uni on liikunnallisen päivän jälkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 00:09

No toki, nykyään ns. hyötyliikunta vie työn jälkeen pihamaalla mehut, jottei sit erikseen enää ole puhtia ku aamulla jumppaan.Mut kyllähän se pihamaalla pyöriminen on kokovartaloliikuntaa minun mielestäni sekin vaikkei se niin sporttiselta kaikkien mielestä näytä.Hyvä mielikin tulee kaupan päälle.Ja unikin maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 23:59

On tullut huomattua.
Nyt voi sitten varmaan nukuttaa, kun nousin aamulla kuudelta ja tulin sisään varttia vaille puolen yön.
Koko päivä on mennyt raskaassa ja liikunnallisessa työssä, mitä nyt syödessä ja kahvia juodessa ehti vähän napsuttamaan.
Vielä pitäisi jaksaa käydä saunassa ja juoda pakolliset saunaoluet.
Aamulla saakin lähteä mökille vähän raatamaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2009 - 00:00

Aivan totta. Ja toisen minkä olen huomannut ja myös vieraamme, että mökillä nukkuu huomattavasti paremmin. Meillä on tehty vahnasta ulkosaunasta kesävierashuone. Siskoni nukkuvat yleensä kesällä käydessään siellä. Ja kehuvat miten hyvin he nukkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 00:35

Pitää paikkansa. Kävin poikani kanssa pelaamassa tennistä taas kaksituntia ja sitten saunaan ja grillaamaan. Uni maittaa. Mutta kyllä mökilläni olevassa haapatukeista rantaan tehdyssä vierasmajassa veden liplatusta muutaman metrin päässä kuunnellessa se uni vasta maittaakin.

Lähteet:
oma mökki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 08:47

Enpä ole huomannut. Täytyy joskus kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:11

Nukun hyvin kyllä ilman liikuntaakin. Lunnonlahjakkuus siinäkin lajissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:45

Pitää paikkansa. Liikunnan jälkeen on terveellä tavalla väsynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:07

nyt kun tätä maalausurakkaa tuolla pihalla teen , niin kyllä uni maistaa...ei tarvitse unimasaa kauaa ootella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:37

en ole.. liikun joka päivä niin ehkei sitä siksi huomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:27

joo olenhan tuota huomannut, joskus silloin kauan sitten kun tuli liikuntaa ennen unillekäyntiä harrastettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 11:58

ainakin uni tulee paremmin jos on sitä ennen käyny kävelyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:30

Emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:11

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:41

Ainakin se kestää pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 23:30

Levollisesta en tiedä, mutta ainakin se on pidempää.
Herään vasta kun pieni kaveri kiipeää päälle ja repii pitkistä hiuksista että olisi jo aika herätä...