Mistä edullisimmat lennot Madeiralle? Ajattelin ensi maalis-huhtikuuta (2009). Onko sää silloin siellä millanen?

Avainsanat: madeira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2008 - 00:26

maalis-huhtikuu taitavat olla kaikkein kysytyimpiä kuukausia Madeiralla, joten halpoja lentoja on aika vaikea löytää. Matkatoimistojenkin valikoimasta kyllä löytyy 'pelkät lennot' vaihtoehtoja nykyään, mutta kokemuksen mukaan ne loppuvat pian sen jälkeen kun tulevat myyntiin syksyllä . Kannattaa olla tarkkana ja ajoissa liikkeellä.

Maalis ja huhtikuun sää Madeiralla on varsin miellyttävä. Esimerkiksi tänä vuonna (maaliskuun kaksi viimeistä viikkoa) päivälämpötilat +20 tietämillä, vain parina päivänä vähäisiä vesikuuroja ja luonto oli sellaissa alkukesän vaiheessaan.

Lähteet:
monia kokemuksia paikan päältä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2008 - 11:55

kokeile halpalentoyhtiöitä. myös matkatoimistot myyvät pelkkiä lentopaketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 09:13

Itse olen lähdössä 13.9.08 "omatoimimatkalle" ja varasin lentoliput viime helmikuussa Ebookersin kautta. Pari koneen vaihtoa mennen tullen mutta mielestäni edullinen vaihtoehto, hinta n. 350€ eestaas/hlö. Hyvää matkaa Madeiralle!