Onko tämä Napsu antanut teille enemmän kuin koskaan tähän liittyessänne olisitte voineet uskoakkaan?

Minä olen saanut kaksi aivan ihanaa ystävää täältä. Rakkaat terveiset heille.

Lisätty: 16.05.2009 - 00:02

Hah Papiti. Minä ostin läppärin tämän takia ettei tarvi viettää yksinäisiä mökkiviikonloppuja. Vannomatta paras...

Lisätty: 23.05.2009 - 00:02

Ennenkuin valitsen parhaan, niin on ollut hienoa huomata miten tärkeä tämä on ollut ja tullut monellekin meistä. Tämä on tämä aikuistenjuttu mitä me tarvitsemme. Kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 23:56

Ilman muuta!
En olisi ikimaailmassa uskonut, että vilkuilen näin valtavasti tälle sivulle.
Saa nähdä, pitääkö periaatepäätökseni, että mökille en vie tietokonetta?
Veneeseen en ainakaan vie!
Mökillä ja veneellä tulee harvemmin oltua yksin, eikä rakkaan seurassa ole järin kohteliasta näpelöidä tietokonetta!

Kysyjän kommentti

Kiitos, ajattelet myös sitä kanssakumppaniasi. PS. Älä vie mökille Napsulaisia mukana, se on teidän yhteistä aikaanne, me ehdimme viikolla seurustella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2009 - 00:10

Kyllä vaan. Ehdottomasti ja kanssakäyminen muiden Napsulaisten ja kavereiden kanssa. Taukoja on ollut , eikä minkään orja tarvitse olla mutta päivitän kyllä vaikka vaan lukemalla näiden kivojen ihmisten kysymykset ja vastaukset. Minä voisin ottaa veneeseenkin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 00:41

Voi olen saanut niin paljon elämääni,niin ihania hetkiä.En ikinä uskonut,että näin voi käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 00:57

Kyllä ihan mukavaa porukkaa. Kysymyksiä on ihan kiva lueskella, mutta kyllä sitä vaan tulee sitten kuitenkin jotain sähellystä joukonjatkeeksi kirjoitettua. Ja jos sillä saa vaikka jonkun innostumaan ja heittämään omalle sivulle komentteja, niin se on ihan mielenkiintoista keskustelua.

Mökille en ole koskaan ottanut läppäriä mukaan ja sen on kyllä takaisin tullessaan huomannut. Viikon poissaolo ja niinkuin viime kesänäkin kävi lomilta palattua n. 120 henkilökohtaiseen asiaan liittyvää sähköpostia omassa sp.laatikossani. Tilaukset, tarjouspyynnöt ja yrityksen sähköposti tulevat vielä lisäksi omiin sp.laatikoihinsa. Käytössä on tällä hetkellä 7 sähköpostilaatikkoa ja varattuna 5 joita en ole vielä aktivoinut. Onneksi valtaosa yrityksen sähköposteista menee suoraan tietokantaa, mistä ne on helppo poimia ja lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 09:01

Kyllä tämä Napsu enemmän vie kuin tuo, nimittäin aikaa. Mutta kyllä tänne on muodostunut hauska "seurapiiri", joka aina vain jaksaa ja jaksaa pitää hyvää mieltä yllä. Eihän tänne muuten napsuttelisikaan, jos täällä olisi ikäviä vastauksia. Kiitokset vain kaikille mukanaolijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:30

Kyllä melkoisella varauksella tänne tulin, kun olin seuraillut noita muita palstoja. Kauheaa kielenkäyttöä ja haukkumista, rivouksia ja vaikka mitä tuolla muualla, mutta tämä olikin kiva yllätys. Siisti kielenkäyttö, asialliset kysymykset ja vastaukset (poikkeuksiakin on, mutta nehän onneksi ylläpito poistaa). Ja nyt kun tätä porukkaa on oppinut "tuntemaan" niin tosi mukavaa on. Harmittaa kyllä muutaman mukavan napsuilijan poislähtö, mutta niin kai meille itse kullekin käy jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:15

olen tosi iloinen , kun tänne tulin ystävän vinkistä, kiitos vain...tämä on minun mielestäni parassivu mitä on tällä koneella , ja sitten vasta naamakirja, jossa on ystäviäni paljon, mutta niitä näen livessäkin, täällä on napsu ystäviä, mutta yhtä tärkeitä, kuin naamakirja ystävänikin...kiitos kaikille , että jaksatte täällä olla ja useimmin vieläpä saan naurutkin hauskoista jutuistanne...nyt olen aatellut, että en lomamatkalle osta mukkulaa, mutta pitää nyt vielä harkita, kun en voi olla napsusta erossa muutamaa viikoa...epäilen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:38

no eipä oikeastaan . tää on vaan hyvää ajanviihdettä mut ei sinänsä ole mitään antanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:57

Hauska seurapiiri,tosiaan!
Melkein nettiriippuvaiseksi oon tuntenut oloni,mutta onhan toki täällä Napsussa kiva roikkua,huonomminkin vois aikansa käyttää,mutta nyt menen takas "ihan pellolle" eli pinkasen torille ja sitten pellolle.Pitäis penkit "merkata" ja ehkä sipulit tönkästä maahan.
Ihanaa lauantai-päivän alkua ja jatkoa Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 11:58

on tullu pari hyvää vastausta joihinki kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:14

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 20:44

epähuomiossa tänne eksyin 15. elokuuta ja kun vieläkin mukana roikun, niin täytyy siitä kai johtopäätöksiä vetää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:43

Enpä tiedä, ajankulustahan tämäkin käy. On täältä saatu hyviä neuvojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:19

Kyllä napsu on antannut minulle paljon hyviä kavereita ja ajanvietettä jos ei ole muuta tekemistä. ja olen kyllä saanut hyviä neuvoja toisilta kavereilta. Ja se KIITOS KUULUU HEILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 17:28

No minä osasin jo odottaa tutustuessani sivuihin, että tulen tähän vähän koukahtamaan, eli ei tullut yllätyksenä. Siispä voinen sanoa, että Napsu täytti odotukseni, mutta ei kuitenkaan ylittänyt niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:34

On toki, en olisi uskonut että minusta näin aktiivinen tulisi, mutta tulipahan kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 23:32

Ei, ehkä kuitenkin mielenkiintoisempi kuin luulin. Syksyllä aloin seurata ja alkuvuodesta osallistumaan.