Millaisesta taustamusiikista pidät esim. myymälöissä, ostoskeskuksissa? Millainen merkitys itsellesi?Mitä ehdotat?

Avainsanat: taustamusiikki ostoskeskukset myymälät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 23:08

sen verran rauhallisesta ja "kevyestä", ettei huomio kiinnity siihen vaan itse tarkoitukseen, shoppailuun! ruokakauppaan kuuluu ns. radiosoittoystävälliset kipaleet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 23:09

Vaikka olenkin hieman rockimman musiikin ystävä niin tässäpari kertaa olen meidän lähikaupassa ostoksilla ollessani kuullut hyvän,mukaansa tempaavan biisin.Pakkohan se kappale oli selvittää ja se ompi Chris Cornellin Part Of Me eli kyllä kaupassa asioidessakin voi saada ahaa elämyksiä :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:11

Sehän on tarkasti testattua ja ns.miellyttävää kaikille tuttua musacia,jolloin on erityisen kiva tehdä ostoksia,tulee hyvälle tuulelle ja tekee suuria ostoksia,mikä taas lihottaa kassakoneita.Kaikella on tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 23:16

Sitä ei soiteta siksi,että siitä pidettäisiin! Se tutkitaan ostajakunnan ikän perusteella,eli millä musiikilla saadaan paras myynti millekkin ikäryhmälle.
Se on tiedettä,eikä asialla ole mitään tekoa pitämisen kanssa ,vaan ainoastaan kasssan kilinän.
Väitetään myös musikkiin lisättävän myyntiä lisäävää piilomainontaa, joskaan en tiedä pitäneekö se paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:28

Ehdotan nollatoleranssia. Ei mitään kun kerran aina joku marisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:29

Olisi kyllä mukavampaa kun ei olisi mitään musiikkia. Kerran eräässä liikkeessä oli niin kovalla soimassa jotain nuorisomusaa, että tuntui siltä, kuin olisi tullut helvetin esikartanoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:34

tykkäisin tietysti omasta lempparimusiikista, se varmaan kirvoittaisi mut moniin heräteostoksiinkin. Mutta ei sitten varmaankaan valtaosaa muita asiakkaita, eli liike varmaan pyrkii mahdollisimman neutraaliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 23:35

En tarvitse sitä. Meillä kaupungin kaupoissa tuntuu olevan tämä radio Nova mikä kuuluu taustalla. Itseäni suorastaan raivostuttaa lokakuulla kun ensimmäiset joululaulut alkavat soimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 00:04

Onneksi Joululaulut ei täällä paljon soineet kuten ennen jo ties miten aikaisin. Kyllä rauhallinen musiikki voi soida riittävän hiljaa kuten hammaslääkärini vastaanotolla. Tietysti kaksi eri tapausta.Pidän musiikista ja en ajattele sitä myyntiä edistävänä tekijänä. Nykyisinkin tavaratalojen ruuhkissa sillä saattaisi olla suvaitsevaisuuteen edesauttava vaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 09:18

En pidä musiikista kaupoissa. Siellä on ihan tarpeeksi meteliä muutenkin. Kolinaa, pauketta, kilinää, parkumista, huutamista, ja ties mitä sivuääniä. Eihän siinä metelissä musiikki edes kuuluisi kunnolla. Parempi on, mitä vähemmän sitä meteliä siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:39

jotain poppia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:05

Jotain mukavaa ja piristävää. Sellaista mistä tulee hyvälle tuulelle. :) Musiikki voisi olla sellaisena aika vaimeana taustana, liika kovalla se vie huomion itse shoppailusta. Mutta siis pidän että kaupoissa soi musiikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:49

ihan sama mitä soi taustalla kun ostoksia keräilen kärryyni...kotimaisia kipaleita tulee laulettua mukana (kauppakaraoke) siis tietty hiljakseen lauleskellen...tahi hyräillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:32

Häly on tarpeetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 18:16

Hyvin hiljaisesta ja rauhallisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 20:52

mieluummin ei mitään, vaikka toisaalta en kyllä kovin paljoa hermostu pikku soitannostakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:34

Mieluiten ei yhtään mitään