Mikä valssi kuuluu mielestäsi suomalaiseen kesäiltaan?

Minun ehdoton suosikki on Saarenmaanvalssi. Vasta sen kuultuani alkaa minulla kesä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 21:16

Metsäkukista tuli sellainen karaoke pakollinen ja siitä voi mennä eteenpäin ,mutta valsseja on paljon hyvin kauniita, vaikea valita ..........

Kysyjän kommentti

Kiitos, myös kuuluu minun lemppareihini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 19:06

Tuo myös hyvä, miu mau mukkaan myös tää Kesäillan valssi, haitari soi ja laineet liplattaa, lämmin kesäilta, laiturin nokas, varpaat järvivees..... haitari soi haikeest vatarannallal:)

voips kuunnella täält: www.youtube.com/watch?v=5xH2...re=related

Lisätty: 15.05.2009 - 19:07

www.youtube.com/watch?v=VattFLDN9wo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:23

Kyllä minäkin kallistun kesäillan valssin puoleen,on niin kesäinen ja suomalainen.

Lisätty: 15.05.2009 - 19:24

ja onhanse kulkurin valssi kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:26

Jari Sillanpään Kesäinen häävalssi on erittäin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:32

Tämä on aika paha vai?

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=Tmy6G222LuI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:32

Ilta Saimaalla on kyllä minun kesäiltojeni valssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:53

Äänisen aallot

tulee nuoruus mieleen

_________

Äänisen aallot on George de Godzinskyn säveltämä ja Kerttu Mustosen sanoittama suosittu suomalainen valssi jatkosodan vuosilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:46

Valssi Kesäillalle! Lapsia nolottaa kun laulaa kajauttelen sitä syömmeni syvyyksistä. Oskar Merikanto: Kesäillan valssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:00

Puurattaatpuurattaat...Metsäkukkia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:21

Aika hyvä on tuo Metsään on tullut jo syys, koska kesä loppuu jo juhannuksen jälkeen. Marjat kypsyvät ja syyssateet alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:48

Montakin hyvää. Ensiksi tuli mieleeni Kielon jäähyväiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:49

Kyllä se on Kesäillan valssi tai toiseksi Suvivalssi.Jälkimmäinen oli häävalssimme vuonna miekka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:04

voi että mikä kyssäri, minä rakastan niin valssia , että en osaa yhtä nimetä, saarenmaan valssi, kielonjäähyväiset, metsäkukkia, suvivalssi, kesäillanvalssi, akselin ja elinan häävalsi, kun kesällä oli häämme ja tanssimme tuota valssia, siitä tulee kesäinen olo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:41

Kesäillan valssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:28

"Aina muistan rantakoivun..." ja keinussa kesällä kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:44

Metsäkukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:32

Suvi vallsi se oli minun ja mieheni häävalssi. Reijo Kallio lauloi sen se alkoi näin: Suvi tuuli kun oksissa soittaa linnut laulunsa meille nyt suo on luonto jo puhjennut kukkaan kun alkaa tää tie yhteinen. näin valssi kun soi sinut rakaani viereni toin ja kannas koin mä hetken sen . oi rakkaani mun nyt en lähdekkään viereltä sun. näin se jotenkin meni se oli niin ihana kappale. aina se muistoissa soi.