Arvaatko pitää kesälomaa,jos yllätys odottaa loman jälkeen?

www.taloussanomat.fi/omatalo...912347/139

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 21:50

No enpä oikein usko, että hoitoalalla työt katois. Eihän ne vanhukset nyt äkkiseltään lopu. Maanantaina meen taas työhön.

Kysyjän kommentti

Moikka!Vanhukset ei lopu,vaan lisää tulee eli töitä riittää sillä saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 18:46

No noita juttuja minun ei tarvitse pelätä (eikä muidenkaan 'meidän firmassa')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:46

Olen lomakkeella, siis eläkkeellä ja lomalla. Kesän jälkeiset yllätykset eivät kosketa siis minua. Mutta tietenkin olen huolissani läheisteni työpaikoista ja palkoista. Mistään ei voi nykypäivänä enää olla varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:48

eipä pelota, en usko aivan suoraviivaisesti tuohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 18:49

Ei taida olla pelkoa. Lopputili tulee, muttei ihan tämän kesäloman jälkeen - tai mistäs minä tiedän mitä pomo meinaa. Pomo kun aikoo tuon hurjatan tavoin lomakkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:50

Ei meidän työpaikalla ole onneksi tuollaiset uhat ajankohtaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:13

Työsarkani ei ole vaarassa loppua.
Lomaa pidän silloin kun minulle parhaiten sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:26

Työnantajan puolelta jo kaikki yllätykset koettu. Ei ole mitään odotettavaa, kun ei ole työnantajaakaan. Lomailen vaan vailla huolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:28

Eipä sitä olisi mitään järkeä lähteä tänään töihin tai huomenna lomalle jos tulevaa pelkäisi. Se on tullakseen mikä tulee. Aina jokin ratkaisu löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:33

Lomani pidän ihka kunnialla ja naatiskellen, sen oon ansainnunna, tuskin tulee potkui loman jälkeenkään... mut kaikkii muit konnakoukkui ulkoistamista voivat (taaaaaas) täl välil keksii - asianomaiset saavat ain nää kaikki viimesenä kylläkin tietää...(:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:16

Onneksi kaikkea ei tiedä etukäteen.Eihän sitä tohtisi nauttia mistään.Kesälomani aion viettää normaalisti ajattelematta ainakaan työn suhteen liian pessimistisesti.Toivottavasti saan jatkaa elämää tuttuun tapaan siitä edeskinpäin.Ja jos en, niin mitäpä tuo auttaa murehtia etukäteen.Tuhlailija kun en ole muutenkaan niin enpä tiedä mitä toisin tekisin.Pihatyöt kotona,niin sisällä kuin ulkona huvittaa, kun tuli keväällä matkusteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:38

Olen eläkkeellä ja en saa sieltä potkuja,lomailen jokapäivä,vailla pelkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:34

Äh, tolle ei voi mitään, jos siirretään syrjään niin sitten siirretään.
Ei liity ainakaan omalla kohdalla sen enempää kesä- kuin talvilomaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:10

minua nuo lomautukset eivät koske, mutta kyllä joka puolelta kuulee että yt neuvotteluita käydään....joten huolestuttaa pikkasen läheisten puolesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:42

Arvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 11:25

Eipä siihen varmaan vaikuta oletko kesälomalla vai et. Jos on lomautus tullakseen se tulee, eikä
se pelkääminen auta asiaa milläänlailla.
Pidän kesäloman, se alkaa vkon päästä :) :)
Ja uskoisin ettei lomautukset tule minun työpaikalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:45

Ei ole sellaista pelkoa,loman jälkeen jatkan entiseen malliin.