Minne ilmoitan agressiivisesta ja päälle hyökänneestä koirasta?

Koira hyökkää toistuvasti tutun ihmisen päälle. Koira luulee että ihminen, joka on koiran kohde on uhka juuri ostetulle lelulle. Ihmisellä ei ollut tarkoitustakaan, muuta kuin nousta yhteisellä pihamaalla, seimomaan penkiltä istumasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 18:31

Ensimmäisenä koiran omistajan puoleen kertomalla miten koira käyttäytyy, ja jos ette pääse yhteisymmärrykseen, niin sitten poliisin puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 18:34

Ilmoita kaupungin eläinlääkärille, että selvittää, onko koira agressiiviinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:48

poliisi on se viranomainen joka selvittää asian ja pistää 'pyörät pyörimään'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:48

poliisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:09

Kerro ensin koiran omistajalle ja keskustele omistajan kanssa.
Senjälkeen ellei omistaja saa koiraansa kuriin ja pidä sitä kiinni / kytkettynä/ ilmoita vasta sitten poliisille.
Mielestäni niin olisi reilumpaa, kuin selän takan suoraan poliisille.
Koira puolustaa reviiriään ja lelujaan, ellet ole turhaan koiraa härnännyt.
Kemianne eivät ilmeisesti sovi yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:23

Poliisille tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:36

Ota yhteys henkilöön jolla on laillinen ampuma ase.Hänellä on oikeus ampua päälle käyvä koira!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:36

Kysy poliisilta kuin järein keinoin saat puolustautua ellei sana tehoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 02:40

Kyllä se on polliisi sedälle soitettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:14

polliisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:43

112 poliisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 14:46

Poliisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 16:34

Sun kannattaa ilmoittaa Poliisille siitä jutusta ilman muuta.