Olen kokenut osan asioita mitä lukee Jesaja 53 luvussa. Ja se asia on tosi kuin vesi. Kuka uskoo..

Jesaja ennustaja profeetta..

Avainsanat: jeesus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 18:21

en ole lukenut, mutta hurjaa tekstiä kuuluu olevan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 18:09

Minä uskon ihan kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 18:19

´Tunnustan etten ole tutustunut siihen Jesajan lukuun. Joten en osaa vastata.
Mutta paljon on ennustettuja asioita jotka ovat toteutuneet. Mikä lie antanut ihmiselle sen näkemisen lahjan, mutta se on hieno lahja. Mutta myös rasittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:32

Ihmiset uskovat tai ovat uskomatta niin moniin asioihin. Sinunkin elämäsi tapahtumat saattavat muistuttaa jotain Raamatun ennustusta. Ei niitä kukaan ole kuitenkaan voinut ennustaa 2000 vuotta sitten. Sattumaa tai jotain muuta. Ei kannata uskoa kenenkään ennustuksiin, muuten alkaa tietämättään toteuttaa niitä. Pikemminkin neuvoisin toivomaan ja tahtomaan jotain, siten voi yrittää muuttaa elämäänsä haluamaansa suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:17

Uskon kun näen tai koen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:31

Tuttua on jo nuoruus vuosilta. Sehän alkaa aika osuvasti: " Kuka uskoo meidän sanomaaamme".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 19:32

Hyvä jos olet löytänyt autuuden sadusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 21:27

Niin se vaan on, Raamattu on satukirja. Täytyy tulla lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivasten valtakuntaan. Lapset näkevät maailman ihan toisenlaisena kuin me aikuiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 23:55

Mielestäni Iso-Bubba on suurin, hänen viisautensa on mittaamaton ja tietonsa ääretön.
Jesaja 3:67 sanoo: "siunattu olkoon Iso-Bubba". Pakko uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 23:56

Ilkeää porukkaa nämä sivustolta suljetut "nimettömät".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:13

tottakai se toteutui ja on totta koska siinä ennutettiin Jeesuksen syntymä ja "kohtalo". Jeesuksetahan ajanlaskukin on alkanut , joten totta joka sana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 16:45

Sillä lailla uskotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.05.2009 - 22:56

Satukirjasta puheenollen, mistä kummasta sen kirjoittaja tiesi Israelin valtion yhdistymisen jo tuhansia vuosia sitten......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:11

Minä uskon,mutta kerro,mitä olet kokenut.