Amsterdam vai Venetsia?

Kummasta sinä tykkäät enemmän?

Avainsanat: amsterdam venetsia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 18:06

AMS ilman muuta,rento ja kotoinen paikka,helppo tykätä ja viihtyä.Olen asustellut siellä ja sitä kautta tullut tutuksi kanavineen.Useita hienoja museoita ja riittää pelkkä ihmisten seuraaminen,hyvin monipuolista katseltavaa kulkee kaduilla ja kujilla.Venetsia on hienostunut ja kovin kaunis,mun rankkaus on ehdottomasti ykkösenä AMS ja sitten Venetsia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 17:18

Amsterdam , jostain syystä 'kotoisampi'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 17:27

Venetsia, jostain syystä "eksoottisempi".
Jos sattuu iskemään viidenkympin villitys, niin sitten on kai lähdettävä Damiin bilettämään. Siinä suhteessa se on taatusti rajumpi.

Lisätty: 15.05.2009 - 23:55

Olen käynyt kummassakin, Amsterdamissa kerran ja se oli ihan hyvä reissu (ja jäi riittämättömäksi), Venetsiassa 4-5 kertaa ja menen taas kun sopiva tilaisuus tulee ... Amsterdamiin pidemmäksi aikaa kuin päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 17:51

Amsterdam, jostain syystä "eloisampi"

Lisätty: 15.05.2009 - 19:58

olen käynyt kummassakin, Venetsiassa kerran ja se oli ihan hyvä reissu (ja riitti), Amsterdamissa 5-6 kertaa ja menen taas kun sopiva tilaisuus tulee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:00

En ole ollut Amsterdamissa. Venetsiassa oli kauniita katuja, joissa oli rauhallista. Siellä saa kulumaan useita päiviä, vaikka minä olinkin siellä vain yhden päivän. amsterdamissakin on varmasti kaunista, ainakin tulppaanien aikaan keväällä. Ei kaupunkeja voi oikeastaan verrata parempi-huonompi-akselilla, molemmissa on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa. Amsterdam on lähempänä, ehkä valitsisin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2009 - 18:10

En ole käynyt kummassakaan, mutta luultavasti lähtisin ensimmäisenä sinne Amsterdamiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:19

Jos todellakin noista kahdesta pitää valita niin ehdottomasti Amsterdam! Venetsiassa voi käydä kerran mutta ei yhtään enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 18:24

Amsterdammmm. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:29

En ole käynyt kummasakaan, mutta jos valinta tulisi tehdä vastaus olisi Amsterdam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:38

amsterdam,oli ennen ainakin mieluinen minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:44

Amsterdamissa olen käynyt kauan sitten ja pidin kyllä.Tosin vain parin päivän kokemus.Venetsiassa en ole käynyt ja voisin mielelläni käydä, mut olen kuullut että siellä on hyvin likaiset vedet ja kallista ainakin turisteille.Jos näistä tulee valita, sanotaan Amsterdam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:53

Venetsiaan ensin,kun vielä kerkiään,ennenkuin se uppoaa mutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:39

Noista kahdesta valittaessa päätyisin Venetsiaan.
Kaupungista löytyy historian lisäksi paljon koettavaa ja nähtävää. Niin toki löytyy myös Amsterdamista, mutta kuitenkin ensin Venetsiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:40

Itse päätyisin ja olen usein päätynytkin hollantiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:54

Minua kiehtoisi Venetsia suunnattomasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:16

Pidän enemmän Amsterdamista.