Vieras
Kysytty: 27.05.2008 - 19:14

mikä on hyvä asiakaspalvelu

 
  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 28.05.2008 - 18:09

Hyvää asiakaspalvelua on sellainen, jossa asiakaspalvelija:
- Osaa opastaa asiakasta palveluun liittyvissä kysymyksissä ja tietää informaatioväylät ja osaa käyttää niitä, mikäli ei itse osaa antaa suoraan vastausta asiakkaalle
- On asiallinen, ammatillinen ja ystävällinen
- Vastaa palvelun suorasta saatavuudesta asiakkaiden suhteen
- Toimii vuorovaikutuksessa ja kehittyvänä saamansa palautteen ja kehitysehdotusten suhteen
- Asettaa asiakkaan tarpeen ammatillisesti etusijalle ja pyrkii hoitamaan kulloiseenkin tilanteeseen liittyvät tekijät kuntoon asianmukaisessa ajassa


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.09.2008 - 22:13

On asiallinen, ammatillinen ja ystävälline


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.