Värjäätkö itse hiuksesi,vai annatko kampaajasi tehdä sen ammattitaidolla?

Itse värjäytän hiukseni kampaamossa,en viitsi sotkea kotona.

Avainsanat: kampaamo ammattitaito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 13:08

Annan ammatti-ihmisten hoitaa sekä hiusten värjäyksen että leikkuun.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 12:41

Mulla onkin luonnonvärjäämät hiukset eli naturelli.Leikkaus on sitten sitäkin tarkempi juttu,että luonnonkiharat saa jotenkin "sivistyneeseen" kuntoon,normaalin Röllipeikkoluukin sijaista.JEP!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:44

Laitan silloin tällöin raitoja hiuksiini itse. Kampaajalla käyn tosi harvoin. Nyt kävin viikko sitten ja pyysin leikkauksen mallilla "Suvi-Anne Siimes". Minullakin on luonnonkiharat hiukset, joten lyhyt malli on paras, ei ole pää sikin sokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 13:09

Miesystävä värjäilee hiukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:12

En värjää hiuksiani, oma väri on hyvä. Sensijaan muutoin käytän kampaajan palveluita vähitnään kerran kuukaudessa. Luonnonkiharat hiukset vaativat säännöllisen leikkauksen ollakseen hyvännäköiset.
Silloin kún on jokin tärkeämpi tilaisuus, kampaaja laittaa myös kampauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:14

Nyt juuri äsken laitoin värin päähäni ja nyt väri näyttää tarttuvan hyvin. kampaajalla kävin eilen leikkauttamassa hiukseni maksoi 25 euroa Jämsässä. lyhyt malli on minullakin,mutta ei niin lyhyt kuin suvi-Anne Siimeksellä. mutta se on totta, että lyhyt on helppo hoitaa sekä värjätä itse.rairtoja en kyllä laita. oma väri on ruma hiekan harmahtava. Biondi on mulle hyvä. tää oli helppo väri sekoittaa vaikutus 45 min. aikaa nyt jäljellä 33 ja vähän päälle. kohta huuhteluun ja hoito aineen laittoon. helppoa tää koti värjäys on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:24

Koko tukkaan värin otan ihan koti konstein ja raidat jne. käyn ottamassa kampaajalla. Hiusten leikkuun suoritan myös kampaajalla. Jämsänkoskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:44

Värjään itse omalla ammattitaidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:57

sisko tai kaveri värjää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 14:09

Kampaajalla nykyisin värjäytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 15:21

Hiukseni on värjätty tasan kaksi kertaa, ensimmäinen kerta oli kampaajalla ja toisella kerralla värjäsi yks kaveri joka on todella hyvä värjäämään.

Huomenna olen menossa kampaajalle, niin tuleepa taas väriä päähän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 15:31

Tänään kävin kampaajalla. Laittoi raitoja ja leikkasi uuden tyylin,että ihan piristävä.. Itse yleensä laitan värin päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 16:37

Ehdottomasti kampaajalla. Viime kerrasta on tosin vuosia aikaa mutta raitoja olen ottanut pari vuotta sitten. Äitini on kyseistä hommaa harrastanut vuosikymmeniä kotona ja nyt on hiukset harvat ja ohuet. Ei kannata kotikonstein ainakaan jos sitä jatkuvasti tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:06

Käyn aina kampaajalla värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukseni. On vaan niin turkasen kallista touhua, mutta ei näiden hiusten kanssa pärjää ollenkaan jos kasvavat mallista ulos:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 20:06

en värjää itse, enkä anna parturin sitä tehdä , kaikki kuuskytäkuus karvaa saa olla ihan luomuväreissään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:17

Viimeksi itse, pari purkkia siihen menee mutta tulos on parempi.