Helsinki, vaarallinen kaupunki ? www.iltalehti.fi/uutiset/200...444_uu.sht

Miten voi olla mahdollista, että Helsingissä voi olla niin häiriintyneitä ihmisiä, että yrittävät kaapata lastenvaunut isoäidiltä ?

Lisätty: 15.05.2009 - 14:39

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5245978463

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 11:50

No enpä nyt jaksa uksoa että helsingin jokainen ihminen on häiriintynyt..
En sanoisi helsinkiä vaaralliseksi kaupungiksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 11:52

Ne ovat kaikki degeneroituneita yksilöitä.

Kävin joku vuosi sitten kyläilemässä keski-suomessa ja siellä oli pari Helsinkiläis poikaa kesälapsena, joku Pelastakaa lapset ry lie kustantanut ne sinne. Kumminkin miehenalut mättivät yhtenään toisiaan turpiin ja kielenkäyttö oli korvaa "hivelevää". Talon isäntä, tosisin nyt jo edesmennyt, ihmetteli "minkähän laisia miehiä noistakin tulee"?

Siinä se nyt nähdään! Nähtävästi äidin kullanmuruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:28

Helsinki on turvallinen ja mukava kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:38

Sivua ei löytynyt linkistäsi.Turvallista paikkaa ei ole olemassakaan nykyaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:40

Eihän se sitä tarkoitakaan että jokainen on häiriintynyt jos muutama tekee typeryyksiä.
Oudompaa porukkaa on varmaan muualla kuin pääkaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:40

Joka paikassahan on nykyään häiriköitä ja huume-, känni- & pillerihörhöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 12:42

Tukholmassa on nyt kesä, kastanjapuut kukkii, ei roskia ei kerjäläisiä romani. Ei väkivaltaa kaduilla
pyöräilijat osaa käyttää äänimerkkiä ettei jalankulkija jää alle ja autoilijat pysähtyy ja antaa tietä jos seisot suojatien reunassa. Me Suomalaiset olemme karvahattu kansaa.

Lähteet:
omat kokemukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:22

Tänne tulee kaikenmaailman hörhöt, niinhän on kaikkien isompien kaupunkien kohdalla maailmassa. Ei tämä ole vaarallinen kaupunki lainkaan.
Luin ilmaislehdestä vai oliko se jommankumman iltapäivälehden sivuilta ettei mitänä kaappausta edes tullut, oli vain jokin yritys.
Thaimaassahan ei uskalla valkoihoista lasta päsätää yksin minnekään. Bankokissa asuvat länsimaalaisten lapset kuljetetaan kouluun ja perheet asuvat aidatuilla aleuilla jonne ei kukaan edes omaa autoaan saa viedä, on jätettävä asuinalueen ulkopuolelle. Vaaleita lapsia kaapataan seillä heti kun tilaisuus tulee. Eli meillä tuollaista ole (tämä vaan ihan vertailuksi).Outoa väkeä on lehtitietojen eli ihan virallisten tietojen perusteella pikkukylissä maaseudulla.

Lisätty: 15.05.2009 - 13:24

Jos Pelastakaa Lapset lähettää lapsia maalle, heidän kotioloissaan on jotain ikävää, ei se ole lasten.
Pääkaupunki vetää maaseudulta kaikenlaista ihmistä eli sellaisia jotka eivät halua pikkupaikkakunnalla elää, joutuvat siellä ympäristön silmätikuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:47

Joka kaupungissa on omat vaaransa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:59

en tajua.. itse en kyllä haluis asua helsingissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 14:02

On niitä häiriintyneitä muuallakin kuin Helsingissä. Sanoisin jopa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 17:52

Jos lukee suomi24:n keskustelupalstaa, niin siellä sinulle todistetaan, että valtaosan rikoksista tekevät somalit ja muut maahanmuuttajat.
Nämäkin kaappaajat olivat tummaihoisia ja eilen sen lapsen junasta heittäneellä oli käkkärä tukka.
Minä en tiedä mistään mitään, mutta niin siellä jatkuvasti kerrotaan ja linkitetään. Siksi en sitä enää viitsi lukea. En muuten kohta uskaltaisi mennä koko pääkaupunkiseudulle.