Haiseeko raha? www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1685996

Avainsanat: koira haistaa rahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 08:57

Meillä täällä etelä-karjalassa haisee raha ihan paskalta,kun piipusta pöllähtää sanotaan,et raha haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 09:18

Kyllä siinäkin menevät veronmaksajien rahat BicMoneyn hyväksi. Minulla ei ole rahaa jota koirien tarvisissi haistella. Tulis sota ja tappais kerjäläiset oli isävainaani sodat käyneen mihen motto.

Olen kuullut sanonnan että pitää olla sen verran rahaa ettei koirat kintulle kuse.

Tullessani kerran Puumalassa Saimaalta rantaan tuli yksi lassie haitelemaan ja nosti jalkaansa. Oli pusissa 20 Fmk jonka näytin sille, ei muuta yritti samaa uudelleen annoin vähä kenkää sille. En tiedä kenen oli ja opettama vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 09:19

hyvä se on että kaikenmaailman rötöstelijät saadaan kiini ja vastuuseen tekemisistään...joten hyvä , että tähänkin saadaan stoppi, jos välitetään nimittäin kiinnijäämisestä, mutta onhan noita huumekoiria ja silti on ihan liikaa huumeita ja tulee aina olemaan, niin epäilen tämän rahansuhteenkin taitaa käydä samoin ja aina on niitä jotka sitä levittää tai yrittää levittää...väärää rahaa nimittäs..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 09:41

ihmisen nokka tottuu hajuihin melko nopeasti, siis oma raha ei haise 'naapurin' raha voi haista ihan kateeksi asti

koirien hajuaisti on niin paljon kehittyneempi, että ne erottavat varmaan eurot ja ruplatkin toisistaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 09:50

ennen vanhaan lauantai iltana sanottiin kun lähdettiin lavatanseihin ,,nyt pannaan raha haisemaan,,että kyllä se haisee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:11

Muoviraha ei voi haista, kun sitä ei näe, eikä haista koirakaan. Suosittelen. Voi vaikka pestä, jos on joku haju päässyt tarttumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:17

Kyllähän se .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 12:00

Haiseehan se kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:49

Haisee.