Iskelmäkanava H&P soittaa joka ilta klo 24.00 Maammelaulun. Onko se sopivaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 10:07

Sehän on ihan mahtavan hieno vuorokauden vaihtuessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 00:06

Miksi ei olisi?
Ennen sen soitti Yle.
Tiesittekö muuten, että tuo P on eurovaaliehdokkaana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 00:09

Sopiva päivän lopetus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 00:14

Ei siinä musta mitää pahaa oo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 01:26

No en minä näe tuossa asiassa mitään sopimatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 06:54

Päiv vastoin, kansallisuusaatetta ja isänmaan kunnioitusta pitäisi viljellä enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:23

ihan sama :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:30

Sehän on hyvä loppukaneetti iskelmäkanavallekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:36

Kyllä se minusta sopii illan viimeiseksi ja paremmin ainakin kuin joku räppi musiikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 08:53

Aikoinaan kun ei ollut radiossa yöohjelmia lainkaan loppui ohjelmat aina puolilta öin ja viimeinen värssy oli maammelaulu. Sitä jäi silloin moni kaipaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 09:10

oikein hyvä lopetus on maammelaulu ja jos on joitakin , jotka eivät sitä osaa niin oppivat senkin sitten ja tietävät esim.ulkomaalaiset, mikä on suomen kansallislaulu.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:02

Kun olin nuori, niin muistan, kuinka puoleltaöin tuli Mamme-laulu, ja sitten pitikin jo sulkea radio, sillä ohjelma loppui siihen. Nykyisin Maamme-laulua kuulee tosi harvoin, en sitä mitenkään kaipaa, mutta nuoruuden nostalgian se aina herättää. Mahtipontinen ja kansallisromanttinen. Sanatkaan eivät ehkä pidä enää paikkaansa: sun kukoistukses kuorestaan kerrankin puhkeaa... Mikä kukoistus ja milloin ? Vaikka Suomea sanotaankin hyvinvointivaltioksi, niin kukoistus on kyllä kaukana kun katselee ja kuuntelee uutisia. Pahoinvointi ja köyhyys lisääntyvät varsinkin lapsiperheissä, joissa tulevaisuutemme kasvaa. Ei sellaisesta ympäristöstä voi syntyä kukoistusta, päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:18

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 13:56

On se sopivaa. Muistan samat ajat kuin moni muukin, että ennen puolilta öin loppui ohjelma, ja Maamme-laulu soi viimeiseksi. Ihan mukava tapa se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:03

On asiallinen päivän lopetus.