Milloin viimeksi turvauduit pieneen vilppiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 07:11

- koirankakkipussi jäi eilen aamulla kotiin, mukamas kumarruin ottamaan kakkakikkareen nurmikolta kun olimme aamulenkillä

Kysyjän kommentti

Hyi sinnuu... mutta ei haittaa jos meni täydestä. Kiitos rehellisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 23:28

En muista moista syntiä tehneeni ainakaan viimeisen parinkymmenen vuoden aikana.

Lisätty: 15.05.2009 - 00:09

Puhun niin totta kuin osaan. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:29

Joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 23:33

Taisipa olla tuossa ihan viikon sisällä,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:33

nyt maalatessani en maalannut niitä aidan välejä joita ei kukaan nää toiseen kertaan..joten kaikki ne jotka näkyvät maalasin..heh..eli päälipinnat vain...toivottavasti tuo haukansilmä (lue ukkokulta), ei huomaa pientä vilunkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:36

Motto: Rehellisyys maan perii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:43

kategoriassa "perhe ja ihmissuhteet" olen just niin rehellinen kuin osaan,
muuten sitten... en ole pitänyt kirjaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 00:15

Eilen tais valakoonen valahe päästä. :x

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 02:56

tarpeideni mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 06:56

ällörehellisenä saatan joskus yrittää, mutta pakko tunnustaa heti jo sivulauseessa. Ei vain onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:23

eilen kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 10:38

Niin harvoin olen vilpillinen, että viimeisin kerta ei nyt palaudu mieleen. Ehkä olen kehunut jotain, vaikka oikeastaan ei olisi ollut kehumisen arvoista. Ehkä sekään ei ollut vilpillistä, ainoastaan kohteliasta käytöstä. Saatan kyllä olla niin turtunut pikkuvilpillisyyteeni, nimenomaan puheissani, että en tunnista sitä vilpillisyydeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:11

Eilen viimeksi tunsin tekeväni vilpillisesti, kun ystäväni kysyi että huomaatkos hänen laihtuneen 5 kg. Vastasin sen näkyvän tosi selvästi vaikka todellisuudessa minä mitään muutosta huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 13:52

No enpä nyt muista. Kai sitä joskus on tullut sanottua jotain sellaista, mikä ei täysin pidä paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:06

Siitä on niin kauan,etten muista,mutta myönnän joskus tehneeni vilppiä.