Mitä tekisitte hänen tilassaan? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml Tuolla rahalla saisi lapset kotiin!

Kauheaa että lapsia ei anneta sairaalasta koska äiti on liian köyhä! Ei olisi kauan kun tarjotaan noin hyväpalkkaista filmiroolia. Minusta hänen pitäisi suostua että saisi omat lapsensa kotiin eikä olisi heti rahastakaan pulaa.
Noita filmejä on muutenkin miljoonia, joten yksi lisää noin hyvään tarkoitukseen ei asiaa ainakaan pahenna.

Avainsanat: mahdoton valinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 20:47

Ihan älytöntä äidin hyväksikäyttöä tällaisessa tilanteessa. Saisihan äiti varmasti jo hyvän haastattelun antamisesta korvaukset. En tiedä Amerikan meiningistä mitään, mutta Suomen oloissa äiti joutuisi varmaan vielä heikompaan asemaan suostuessaan tuollaisiin kuvauksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 20:40

Periaatesyistä vaikea valinta suuntaan tai toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:44

Näitä tapauksia on maailmalla pilvinpimein. Filmiteollisuus hyötyy ja käyttää säälimättä heikko osaisia hyväkseen. Vaike valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 20:59

Suomen oloissa ei taitaisi onnistua. Sossun väki olisi heti kimpussa, ja taatusti menettäisi lapsensa lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:13

Mun mielestä nämä ovat taas ns.keltaisen lehdistön juttuja,just tyypillistä IL journalismia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 21:15

Todella todella vaikea sanoa mitä tekisin..Omista lapsista kuitenkin olisi kyse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:50

Moni sanoo, että lapsiensa takia olisi valmis tekemään mitä vain! Niin minäkin. Huolellinen asianajajan avustuksella tehty lainhuudatettu sopimus turvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:27

on vaikeaa sanoa mikä ois oikein, kun kuitenkin on taas ne pienet , jotka ovat syyttömiä äidin tilaan ja joutuisivat kärsimään, kuitenkin.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:10

Kapitalismin saavutuksia, Suomeen niitä tuo kokoomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 00:25

Tuohan on Vividiltä aivan upea tarjous! Mikä muu firma tekisi yhtä hyvän tarjouksen? He tarjoavat sitä työtä, mitä heillä on tarjota. Pakkohan tuohon ei ole markkinatalousmaassa suostua, ellei halua. Toista se oli ennen Neuvostoliitossa. Äidit joutuivat mymään lapsiaan saadakseen edes jonkinlaisen elintason. Mamma itsekin oli tietty kaupan, mutta vodkaturistit halusivat nuoria.
Kukaan ei tarjonnut noille raukoille vakuutusta, kuten Vivid koko isolle katraalle.
Jos tuo filmaussopimus tehdään, niin eikö se melkein ole napsulaisten velvollisuus ostaa ko. filmi, vaikka ei sitten katsoisikaan.
Olisihan se tietysti mukavaa, jos joku muukin firma tarjoaisi yhtä hyvää sopimusta, että saisi valita useammasta, mutta niin ei taida käydä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:41

Pornoteollisuus ja pienet vauvat eivät kuulu mitenkään yhteen, en ymmärrä tuota juttua lainkaan miten ne yhdistyy, ymmärtäisin jos olisi joku muu lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:16

Todella julmaa on elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:11

Äidillä on oikeus lapsiinsa ilman mitään pornoelokuviin suostumista. Elämä Yhdysvalloissa on ilmeisesti aika kieroutunutta. Suosikkisarjani Kauniit ja Rohkeat näyttää siitä aika todentuntuisen kuvan. Kieroilua, pettämistä, sekoilua, juonittelua selän takana, vallan- ja rahanhimoa, sosiaalisia paineita ja mitä vielä. Suomi on kuulemma maailman amerikkalaisin maa. Niin, taitaa olla.