Sopiiko vessahuumori ruokapöytään?

www.iltasanomat.fi/matkailu/...id=1686034

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 18:58

Ei sovi, sanoisin, että 'sairasta' touhua tuo. Meillä ainakin on totuttu siihen, että kun ruuan saamiseksi perheelle kautta aikojen on saanut 'otsansa hiessä' tehdä töitä, niin sitä pitää myös arvostaa se mukaisesti, ruokaillaan yhdessä ja kaikki muu ruokailutapahtumasta pois, lehtien luku, yms. , saati sitten tämä iltiksessä esitetty juttu, no huh.... menis ruokahalut kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 19:05

Ei kyllä minun mielestäni sovi.
Kyllä kun ruokapöydässä ollaan niin jätetään kaikki likaiset ja muut jutut mitkä saattaisivat viedä ruokahalun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:10

Ei sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:20

kovasti mennään asioiden edelle, eipä houkuttele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:30

Menee tosiaan vessaviihteen puolelle, mikä ettei jos tuolla tavalla saa tuvan täyteen asiakkaita ja kassakone kilisee aamusta iltaan.
En kyllä itse menisi moiseen paikkaan ruokailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:30

Ihan yhtä hyvin kuin sandaalit ja mäkisukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:36

HÖH,katin kontit,maassa maan tavalla eli mikä Taiwanissa on OK,ei välttämäti Suomessaole,tuskin laajentavat Suomeen;ei pelkoa.Ei avaa eikä sytytä makuhermoja.

Lisätty: 14.05.2009 - 23:30

Hei,nimim.anonyymi;Turuss olisis pal paremp kui Helsinkis,johan siäl on jo vessas ravintola.Ei kukkaa estä sua perustamast Turku semmottis vessaravintola!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:37

Olkoon Taiwanissa toi yksi paikka, mutta tarviiko sen laajentaa ketjuksi? Voi ei...
Ruokaa tulee kunnioittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:39

Kaukaa haettu liikeidea. Saahan sellaisiakin olla, mutta en menisi, kuin korkeintaan kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 19:44

Kohta se on ainakin yksi ketjun ravintola edes Helsingissä. Ei suomalaiset sentään niin huumorintajuttomia ole ettei yksi löytäisi tietään tännekin. Jos joskus menen naimisiin niin juhlat järjestetään siellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:09

Vessahuumori ei maistu ruuan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 20:09

Ei kiehdo tuollainen ruokapaikka. Ehkä pienessä sievässä voisi käydä kurkistamassa ovella, että maistuuko ruoka asiakkaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:05

Huumoriahan on moneen lähtöön. Jos tuollaisella asiakkaita saa, niin mitäs sitten. Uteliaisuuttani voisin käydä katsomassa millainen paikka se on, jos mahdollisuus tulisi. Kyllähän sitä joskus on huomattu, että ei ne ruokapuheet aina niin kovin kauniita ole omassakaan ruokapöydässä olleet, että sillai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:25

Vessahuumori ei minusta sovi minkään kanssa eikä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:42

Olkoon erilainen ruokapaikka ja ihan omassa arvossaan. Ei kiinnosta.

1970-luvulla matkallani Romanian terveyshotellissa paikallinen terveyslääkäri suositteli uimista paikallisen lammen metsän puoleisella rannalla. Siellä oli vedessä sameana muutaman sentin mittaisia uivia matoja kuhisemalla. Kukaan meistä ei uinut siinä.
Meille tarjottiin myös Romanian "kansallisjuomaa": lämmitettyä Palinkaa (tunnetaan myös nimellä Ţuica [tsuikka]) hunajalla. Palinka on jotain luumu-uutetta sisältävää 60 % alkoholia ja niin pahaa, että söisin vaikka mämmiä kaalikääryileillä ennemmin kuin joisin sitä. Tuotiin heti reilusti litran laseissa pöytään ja jos sen joi, ei tarvinnut ruokailusta sinä päivänä haaveilla. Ei muuta kun hunajaa juoman joukkoon. "When you come to Romania, this is water." paikallinen hovimestari sanoi. Kohta koko paikka tuoksui ( haisi ) tsuikalle.

Ruoka oli vähintäänkin eksoottista ja terveellistä, kunhan ei syönyt sitä, kuten:

- kananjalkakeittoa, jossa koivet kelluivat ylösalaisin vihreässä keitossa. Jalat olivat sen näköisiä, että niillä on kävelty muutama tuhat kanalaa ympäri ja sisään mennessä ei oltu muistettu pyyhkiä jalkoja. Kananlihaa ei tietääkseni ollut, tai en kyllä katsonut, jos suoraan sanon.
- lehmänpötsikeittoa, jossa pitkät suolenpätkät lilluivat oksennuksen värisessä vihreässä liemessä.

Rohkeimmat useamman lasillisen tsuikaa nauttineet, jopa maistoivat terveysruokia. Muut seurasivat mielenkiinnolla henkilön ilmeitä ja reaktioita ruokailun edetessä.

Terveellistä matkalla oli se, että kun ei syönyt eikä juonut, niin laihtui parissa viikossa rantakuntoon. Suosittelen mielihyvin esimerkiksi laihduttajille.

Lähteet:
Omakohtaiset terveyskylpylä kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:15

No enpä kyllä itse söis mutta kai tuo jonku mielestä sitte hauskaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:24

eipäs oikein kutkuttais makuhermoi, mut kylmääkii turuus kävin Puutorinwc kaljalla, joten Heikkilä.... otappa oppia ja ..eipäs sitten muuta, kuin anokset niihen wc pyttyihin vain....ja turus on oikeesti kapakka joka on vanha puutorin wc ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:16

Turuusonmuutenkin kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:39

vessahuumori sopii ruokapöytään yhtä hyvin kuin ruokapöytä vessaan,
en diggaa kumpaakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 08:50

Ei sovi, eikä mihinkään muuhunkaan. Mautonta.

Lisätty: 15.05.2009 - 08:52

Siis onko Turussa jo sellainen... siellä nyt voi olla mítä vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:04

Ei kyllä sovi ruokapöytään. eikä kyllä mihinkään illan viettoon tai juhla tunnelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:23

Ei ehdotomasti sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:08

Ethän viitsi, ei oo hauskaa edes vitsinä.