Millainen piilokamera on naurattanut sinua, vai onko mikään?

Lisätty: 14.05.2009 - 19:54

Muistatteko sen Englantilaisen(?) piilokameran, jossa uhrin talosta saatettiin purkaa katto tai kaivaa isolla koneella puutarha ylös ja sitten esitää tyhmää ja tietämätöntä kun uhri huusi ja karjui sydänkohtauksen partaalla? Oli vähän rankempaa piilokameraa!

Avainsanat: piilokamera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 18:08

Alaston piilokamera, kanadalainen piilokamera.
Jenkkien piilokamera on mielestäni taas tylsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 18:12

Kaikki piilokamerat tylsiä. Tekemällä tehtyjä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 18:16

Joskus toki mutta liian usein pilaillaan niin että esitetään sairasta (esim. maataan paareilla ja yht'äkkiä ponkaistaan ylös, outoa "huumoria").

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:24

Joskus ihan tv:n alkuaikoina, silloin kun kaikki oli uutta.

Piilokameran ideat vaan toistaa niin itseään että pian niihin kyllästyy ja sitten nämä sairaat temput joilla yritetään löytää uutta naurettavaa ovat niin sairaita että ennemmin alkaa itketää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:48

Vähäviisaan kanssa samaa mieltä,
ennenvanhaan oli hauskoja piilokameraohjelmia.

Yksi kaverini joutui kotimaisen piilokamerajutun " uhriksi " Bensowin Alkon ( liekkö enää siinä Alkoa?) edessä, se tapahtui joskus 80 luvun alussa, olipas hauska juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:11

Ei minusta ole ainakaan hauskaa, että ihmiset joutuu noloihin tai kummallisiin tilanteisiin vasten tahtoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:10

Peesaa VV ja Palisanteria,piilokameran alkuajat TOSI hauskoja,mutta nämä nykyiset ovat aika rankkoja,kun ihminen on nolattava.Tosin kanadalaiset ovat olleet harmittoman hauskoja esim.poliisit puettuina alapäästä verkkosukkiin-ja sukkanauhaliiveihin,sexybikinit jalassaan keikoilee kirjoittelemassa pokkana sakkoja ja kamera seuraa autoilijoiden ilmeitä,jotka olivat aika yllättyneitä ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:29

Enpä usein katso mutta kerran tuli ennen varsinaista ohjelmaa ja jäi mieleen. Mies antoi koiransa pideltäväksi siksi aikaa kun hän itse meni kadunvarsivessaan. Takaoven kautta ulos ja hölmistyneiden ihmisten ilmeiden seurailu kun seuraava asiakas menikin sisään eikä mies ollut tullut ulos, oli parilla ensimmäisellä kerralla tosi hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:55

Itse tykkään tästä Pilanpäiten ohjelmasta.Lyhyitä ja kepeitä pikku jekkuja ja usein niille saa nauraa vatsansa kipeäksi :) Monesti tulee mietittyä,että kuka niitä jippoja oikeen keksii siihen.Itsellä ei mielikuvitus ehkä riittäisi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:07

Pilanpäiten jakso oli hyvä, missä kaveri antoi tuntemattomalle ihmiselle sanomalehden, jonka sisältä löytyi käsiase. Kaikki saivat hepulin sen löydettyään. Että semmosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:16

En oikein tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:32

minä sen verran yksinkertainen tyyppi, et noikin uppoo ja lujaa, nauran niitä ihan kippuras, joten en paljoa tarvitse , kun jo nauran, myöskin nauran vaikka ei nauramisen aihetta aina oliskaan...joten esimerkki tapaus= tyhjännauramisesta...heh, hee.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:15

Tehdyt jutut ovat tylsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:51

Hauskoja oravia rivissä tanssimassa Michael Jacksonin musiikin tahdissa. On siinä ollut ohjaamista ja kuvattavaa, että on saatu näin monta oravaa tanssimaan samaan tahtiin tähän hauskaan videoon :)

hauskat-videot-kuvat.blogspo...n%20videot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 07:22

En pidä piilokamera ohjelmistä, enkä yleensäkään että ketään höynäytetään, huumorista kyllä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:25

Aika väkisin tehtyjä,ei jaksa naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 15:14

Kyllä piilokamera-ohjelmista tulee hyvälle tuulelle. Monet ovat täysin päättömiä, eikä ketään varsinaisesti mollata, vaikka on sellaisiakin jo0ukossa mukana.
Sen sijaan "hauskat "kotivideot ovat useinkin kaikkea muuta kuin hauskaa. Niissä nauretaan toisten vahingoille, eikä siinä ole mitään nauramista. Pahalta tuntuu varsinkin lapsille sattuneet vahingot. Kaikella sitä pitääkin ruveta rahastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 21:27

Itsekin aloin hämärästi muistella ko piilokameraa ja jonkin aikaa nettiä selattuani törmäsin englanninkielisillä sivuilla ohjelmaan nimeltä Beadle`s About. Nyt edesmenneen Jeremy Beadlen juontama show oli ymmärtääkseni supersuosittu Englannissa aikanaan ja löytyy You Tubestakin ym nimellä.