katokste koskaan alastonpiilokameraa

jos haluatte katsoa ohjelmaa
niin kirjoittakaa niin kirjoitan takaisin

Avainsanat: alasto ohjelma kello

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 12:16

Itse asiassa tv jäi auki tuolle kanavalle ja syrjäsilmällä seurasin kuinka naiset suuttuivat ja tulivat mustasukkaisiksi. Kävisikö meillä Suomessa samoin, että kullanmuru läpsisi naamalle jos hissistä pölähtäisi alaston nainen? Meillä ei.

Lisätty: 14.05.2009 - 12:17

Lukaisinpa huonosti anon vastauksen. Se olikin moikkaus Tuulikille. Nyt pitää lopettaa toinen, työ tai napsuttelu =)

Lisätty: 14.05.2009 - 17:10

Kylläpä täällä ollaan niin puritaanisia että... Noiden vastausten perusteella täällä tuo ohjelma toimisi oikein hyvin. Mies lentäisi pyllylleen ja vaimo mätkisi laukulla kun mies ei heti ymmärrä kääntää päätään pois odottamattomassa paikassa vastaan kävelevästä tissiparista?
Ainakin tuossa ohjelmassa uhrit nauroivat katketakseen, kun kuulivat olevansa piilokamerassa.
Kai he ovat antaneet luvan näyttää oman pätkänsä julkisesti?
Moraalisesti ajatellen BB on minusta paljon alemmalla tasolla. Eikös siinä saa tilata tekstiviestin kännykkään, kun joku on menossa suihkuun, että saa sitten tirkistellä 24/7 kanavalla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 12:14

jaa en kyllä tiedä milloin sellaista ohjelmaa on tullut. varmaan aika jänää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 12:16

moi tuulikki mä oon tässä joka kirjotti ton
se on hyvä ojelma
se tulee (1:00 yö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 12:17

Typerä ohjelma! Olen kyllä katsonut muutaman minuutin ja se riitti sitten loppu elämäksi.
Mitä huvittavaa on kuvata ihmisiä salaa uimakopissa tai pukukopissa? Sairasta touhua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 13:00

En katso typeryyksiä, en ainakaan tuollaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 13:08

Kyllä olen katsonut. Ihan hyvä ohjelma sinänsä, hauska seurailla ihmisten reaktioita.
suomessa ei kyllä kyseinen ohjelma varmaan toimisi.
Täällä ihmiset liian totisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 13:59

Riippuu siitä onko K13/K15 tai K18 ja miltä kanavalta?Mitä hyvää SINÄ näet siinä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 14:00

Mielestäni typerää touhua.En todellakaan katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 14:27

Se on se venäläinen joka tulee yleensä puolenyön jälkeen,
ei kovin kiinnostava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 15:51

En oo kuullutkaan. En luultavasti katsoisi, edellisten vastausten ohjailemana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:25

en ole kuullutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:31

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:58

En ole katsonut enkä kyllä kuullutkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:42

Ei ole suosikkiohjelma. Luullaan, että kun vähän tissejä vilauttaa, on se AINA hyvä ohjelma. Eipä ole, ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 12:55

kaikki jot ka ootte käyneet täällä
mä oon täällä joka kirjotti ton
se tulee jim kanavalta klo(1:00 yö)
kaikki saa katsoa sitä minkä tahansa ikäset
vaikka 3.v.