Järjestääkö jokin matkatoimisto Suomen kesällä matkoja Egyptiin?

Lisätty: 28.05.2008 - 18:11

Mieluusti ottaisin vastaan vastauksia, joissa olisi oikeasti oikeaa tietoa tai otettu asiasta selvää. Nämä vastaukset kun ovat vääriä!

Lisätty: 28.05.2008 - 18:12

Tjäreborg, Aurinkomatkat kuten myöskään Finnmatkat eivät järjestä kesäisin matkoja Egyptiin!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2008 - 14:52

Ainakaan Finnmatkat ei mainosta mitään valmiita paketteja kesällä, mutta heidän sivultaan voi hakea ns. Flex-matkoja: Valitset milloin haluat lentää ja missä hotellissa yöpyä. Varmasti monet muutkin matkatoimistot räätälöivät, ellei valmiiksi hinnoiteltuja paketteja ole. Halvimmaksi kyllä varmaan tulee varata lennot ja hotellin vaikka Napsun, Supersaverin tms. hakuja käyttämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2008 - 19:00

luulisin että tjäreborg, aurinkomatkat ja finnmatkat järjestävät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2008 - 11:56

kyseisten matkatoimistojen nettisivuilta löydät varmasti koko matkavalikoiman!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2008 - 21:37

Dominatravel järjestää, mutta sitä en tiedä millä ilveellä suomalainen valkonaama siellä siinä kelissä pärjää, lämpöä yli 40..

Lisätty: 01.06.2008 - 22:20

Siis mikään näistä finnmatkat, tjäre, aurinkomatkat jne eivät tee pakettimatkoja egyptiin kesällä juurikin tuon helteen ja vähäisen kysynnän takia!

Lähteet:
www.dominatravel.fi/?nav=lom...amp;maa=28