25.5.2009 lähtevä matka riihimäeltä

Avainsanat: viipuri venäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.05.2009 - 08:08

Niin mitä hänestä tahdoitkaan tietää? Tuohon voisi vastata ihan mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 08:22

laita nettin hakuun viipurin matkat ja saa aikas paljon matkan järjestäjiä, sieltä voit katsella mitkä järjestää matkoja riihimäeltä, tai ottaa sieltä kyytiin jos on bussimatka...vähän vaikea sanoa nyt muuta, kun et laittanut enenpää tietoa, mut koitappa löytää järjestäjä matkallesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:44

Minne olet matkalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:30

Vainoharhaisena aloin epäillä että kysymys on bussimatkoja järjestävän/myyvän piilomainos po. päivänä Riihimäeltä Viipuriin järjestettävälle matkalle. Jos kuitenkin kysyjä on joku po. matkaa harkitseva, niin lisätiedot kysymykseen olisi paikallaan, jotta osattaisiin jotain asiallista vastatakkin.

__

ps. Gristallille vastauksena, paljon auttaisi ymmärtämään kun lukisi kysymykset (avainsanoineen) kokonaan ja vähän huolellisemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:11

Viipuriin pääsee junalla ja järjestetyillä matkoilla. Matkatoimistot osaavat neuvoa valmiit bussimatkat, junien aikatauluja voit tiedustella VR:ltä. Ole siellä varovainen, taskuvarkaat ovat tosi taitavia.