mistä saisi tyhjiä lääkekapselin kuoria? (paikallisesta apteekista ei löytynyt)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 07:39

Kysy vaikkapa Yliopiston apteekista. Yleensähän niitä myydään apteekissa.
www.yliopistonapteekki.fi/fi...fault.aspx

(esim. jotkut laittavat eläinten lääkejauheita kapseleihin, ja ovat ostaneet niitä hyvinvarustetusta apteekista, helpompi antaa lääke kissalle tai koiralle kapselissa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 07:53

myydänköhän noita laisinkaan , luulisin sen tuotteen olevan vain lääketehtailla käytössä....

Lisätty: 14.05.2009 - 08:28

ahaa kiitoksia paljon, olinkin ihan äimänkäken , kun ihmettelin tuota kyssärii, juu sillai vois sit ollakin hyvä antaa eläimelle se tabletti, itse tappelin kissojen matolääkkeen antamisesta , nykyisin ne annetaan ammatti-ihminen, kun en jaksa 2 kissan kans tapella niitä antaessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.05.2009 - 08:07

Jos satut löytämään niin olehan tarkka aineesta ja annostuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:45

Ei niitä missään myydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:13

Kysy joltain lääketehtaalta, ja selvitä käyttötarkoitus. Luulisi niitä löytyvän. Rohkeasti vain etsimään.