Intelin sakot?

Halpenevatko tietokoneet miljardin sakolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 00:55

Vuonna 2004 Microsoft sai 497 miljoonan euron sakot EU-elimeltä. Eikä se ole vaikuttanut mitenkään sen toimintaan, vaan pikemminkin uusi käyttöjärjestelmä Vista on käyttäjillä testattavana ( viisaasti kustannus syistä, ei ole vielä valmis käyttöjärjestelmä ja ajureja esimerkiksi puuttu paljon ) . Uusi järjestelmä on taatusti jo Microsoftilla valmiina ja sitä testataan kiireellä ensin omissa laboratorioissa.

Vaikka Intelin sakot ovat yli kaksinkertaiset verrattuna Microsoftiin ei se vaikuta sen hintaan. Intel on kuitenkin tietokonemaailmassa brandi tuote ja on ollut aina halutumpi ja tehokkaampi kuin AMD:n prosessorit. Intel dominoi vuonna 2008 suoritinmarkkinoita hurjalla 82 prosentin markkinaosuudella. Kyllä tuolla prosentti osuudella kannattaa vaikka oikeudessa riidellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 07:51

hyvä että saavat sakkoja , kun ei pelata lain sallimalla tavalla, vaan meinataan filunkil saada maailman myynti, no voiskai koneet halventuakkin, mutta paljon ne ovat jo halventuneetkin liekö kysynnän vai minkä, mutta tuskin nyt sentäs tuon firman yksin ansioista ainakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:18

Hyvä kun sakottavat,Sakot lasketaan aina varojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:57

Sakkoja tulee,kun ei noudateta lakia.