Wincapita?

Tunnetko ketään WC:n sijoittanutta? Millaisesta summasta on ollut kysymys? Onko hän saanut voittoa?

Avainsanat: wincapita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 00:20

Minä en ole ainakaan kuullut ja toivon myös todella ettei kukaan tutuistani olisi sijoittanyt moiseen suureen huijaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 01:07

En ole kuullut ja sijoittajat eivät varmaan kerro ihan kaikille sijoituksistaan.
Kumma, että Wincapitan tyyppejä ei pannaan vankilaan, kun Wincapitan toiminta ei poikkea perusidealtaan Suomen eläkejärjestelmästä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 05:13

En tunne ketään joka ois ollu niin höynäytettävissä, mutta tiedän ihmisiä täältä Pohjois-Savostakin jotka luulivat rikastuvansa siten ja taitavat uskoa vieläkin asiaan. Voi että miten ihmiset voivat olla tyhymiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 07:58

en tune minäkään, tai ei ainakaan ketään ole uskaltanut tunnustaa, mutta vankilaan vaan koko huijari johto, tervemenoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:06

Suomalaiseen luonteeseen taitaa kuulua vaatimattomuus? Sen vuoksi ei mistään tahdo löytyä Wincapitaan osallistuneita henkilöitä. Vielä vähemmän niitä jotka menettivät rahaa. Omassa tuttavapiirissäni ainakin kaikki kieltäytyvät kunniasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:59

Onneksi minun lähipiirissäni ei ole ketään,joka olisi siihen loikkuun joutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:21

Tunnen kyllä. Summista saati voitoista en tiedä, mutta aika tukalaan tilanteeseen hän asian takia joutui ja joutui luopumaan mm. kunnallisista luottamustehtävistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:37

Kaikken kapitalismi houkuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 19:41

Mitään rikosta ei ainakaan ole tapahtunut jos niin luulet. Sijoittajat saavat vielä voittonsakin kunhan saadaan turhat syytteet pois niskasta. eok.fi/eok/index.php?option=...;Itemid=50

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:55

Kuulin että olisi tullut sijoitettu summa takaisin melko nopeastikin.
Luvattu voitto-osuus on vielä jossain muualla.